origin Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Hei! Tenkte jeg en dag skulle på Kiwi og Bunnpris raid for å finne mat som har gått ut på dato. Men når lønner det seg å komme? Tidlig, sent, midt på dagen? Hvilken ukedag er best? 1
Sessipn Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 For all del ikke dra i rushtida. Utenom det spiller det nok liten rolle når du er der
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Mandag morgen rett etter åpningstid. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Har Bunnpris samme opplegg som Kiwi på dato? Jeg og samboeren min var flittige gjester hos Kiwi en periode med ekstremt dårlig råd. Vi fant masse god mat som gikk ut dagen etter som vi fikk gratis. Det hendte titt og ofte at vi gikk ut av butikken med et par handleposer fulle uten å ha betalt ei krone. Iblant hadde vi til og med mer penger når vi gikk ut derfra enn da vi kom inn, fordi de måtte gi oss penger for varer de ikke hadde erstatningsvarerer å gi ut for. Litt småpinlig ja, men i desperate situasjoner gjør man desperate ting. I allefall, vi merket at Kiwi her vi bor ble veldig mye flinkere til å passe på datoen på varene sine etter en periode med raid av oss. Så nå finner vi sjelden datoprodukter lenger. Mandag morgen er beste tidspunkt ja, straks de åpner, for da har de ofte ikke rukket å rydde hyllene for ting siden lørdag. 1
origin Skrevet 8. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2011 Har Bunnpris samme opplegg som Kiwi på dato? Jeg og samboeren min var flittige gjester hos Kiwi en periode med ekstremt dårlig råd. Vi fant masse god mat som gikk ut dagen etter som vi fikk gratis. Det hendte titt og ofte at vi gikk ut av butikken med et par handleposer fulle uten å ha betalt ei krone. Iblant hadde vi til og med mer penger når vi gikk ut derfra enn da vi kom inn, fordi de måtte gi oss penger for varer de ikke hadde erstatningsvarerer å gi ut for. Litt småpinlig ja, men i desperate situasjoner gjør man desperate ting. I allefall, vi merket at Kiwi her vi bor ble veldig mye flinkere til å passe på datoen på varene sine etter en periode med raid av oss. Så nå finner vi sjelden datoprodukter lenger. Mandag morgen er beste tidspunkt ja, straks de åpner, for da har de ofte ikke rukket å rydde hyllene for ting siden lørdag. ja bunnpris har noe av det samme: http://bunnpris.no/vare-garantier
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 så jeg kan gå på bunnpris mandag morgen og lete etter ting som er gått ut på dato/går ut på dato SAMME dagen som jeg er der? så får jeg det gratis? :D er det sånn i alle butikker, eller bare noen der de ansatte er greie?
Djungelvrål Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Har Bunnpris samme opplegg som Kiwi på dato? Jeg og samboeren min var flittige gjester hos Kiwi en periode med ekstremt dårlig råd. Vi fant masse god mat som gikk ut dagen etter som vi fikk gratis. Det hendte titt og ofte at vi gikk ut av butikken med et par handleposer fulle uten å ha betalt ei krone. Iblant hadde vi til og med mer penger når vi gikk ut derfra enn da vi kom inn, fordi de måtte gi oss penger for varer de ikke hadde erstatningsvarerer å gi ut for. Litt småpinlig ja, men i desperate situasjoner gjør man desperate ting. I allefall, vi merket at Kiwi her vi bor ble veldig mye flinkere til å passe på datoen på varene sine etter en periode med raid av oss. Så nå finner vi sjelden datoprodukter lenger. Mandag morgen er beste tidspunkt ja, straks de åpner, for da har de ofte ikke rukket å rydde hyllene for ting siden lørdag. Fikk dere maten som skulle gå ut på dato? I tilfelle har dere blitt snytt, dere skal ha lik vare eller tilsvarende vare med ny dato.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Fikk dere maten som skulle gå ut på dato? I tilfelle har dere blitt snytt, dere skal ha lik vare eller tilsvarende vare med ny dato. Hvis maten går ut på dato i dag eller i morgen så får du den ja. Hvis den allerede har gått ut på dato (i går eller tidligere) så får man erstatningsvare eller eventuelt penger tilbake.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 I min Remabutikk gir vi halv pris på varer som går ut samme dag, og stort sett for varer som går ut dagen etter. Kunder som finner varer som gikk ut i går får tilbudet om å kjøpe varen til halv pris, de får den iallefall ikke. Er mange som blir sure pga det, de tror det er deres rett fordi kiwi gjør det slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå