Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har sett på Bare Minerals på en hudpleieklinikk i dag, og bestemte meg for å dra hjem og bestille på Feelunique.com. Men det skulle visst ikke være så enkelt, det :)

Hva er egentlig de forskjellige tingeneher?

Jeg skal bare ha en foundation, jeg... :P Er det "bareMinerals SPF15 Original Foundation 8g" som er den "vanlige"?

Når jeg bruker NW25/NW30 i Mac, hva i all verden skal jeg da velge her? I butikken syntes jeg det så ut som om det var så mange forskjellige farger, mens her ser det ut som det bare er 4 - altså kjempelys, lys, medium, mørk. Stemmer det? Kanskje jeg kan kjøpe en lys og en medium, og blande dem alt ettersom?

Jeg turde ikke be om så veldig mye hjelp i butikken for så å gå uten å kjøpe noe, så jeg kikket bare selv. Det var noen som het "medium beige" eller noe som virket veldig grei, og en som det stod "NW30" under.... Nei, det hele var egentlig bare veldig forvirrende, hehe!

Eller kanskje det er lurt å kjøpe sånn Get started-kit? Eller er det bortkastet?

Jeg skjønner at det sikkert er vanskelig å fortelle meg nøyaktig hva jeg skal kjøpe uten å i det hele tatt se meg, men hvis noen i hvert fall kan forklare hva de forskjellige tingene er så finner jeg kanskje fram til fargen selv :)

Endret av Snop
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia. Jeg er mellomblond og typisk sommer (fargeanalyse). Jeg fikk anbefalt å kjøpe medium når jeg var til ansiktsbehandling på klinikk som solgte Bare minerals. Hehe... sa jeg ikke hadde råd denne gangen (kjøpte så mye andre greier), men dro rett på strawberrynet. Uansett, ble jo ikke så dyrt å bestille derfra. Men ikke glem å bestille spesialkost. Du får den ikke fint på uten.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...