Gå til innhold

Weekendtur til storby - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å ta med kjæresten på weekendtur (eller noen dager) til en storby - og lurer på hvor dere anbefaler å dra? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo prøve Paris. Er jo ganske romantisk å dra ned med kjæresten ;)

Skrevet

Edinburgh :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Praha- nydelig by, masse og se/gjøre samt god valuta for pengene!

Skrevet

Barcelona!

Shopping, kultur, uteliv, strand....byen har alt!

Skrevet

Anbefaler London og NY.

Eller du kan dra til Washington D.C eller pittsburgh. Alle er veldig fine byer (har bodd i USA så har vært i de to siste noen ganger..)

Skrevet

Jeg har lyst til å ta med kjæresten på weekendtur (eller noen dager) til en storby - og lurer på hvor dere anbefaler å dra? :-)

Hei

Paris, London og Roma er alle flotte byer som er verd et besøk. Men byer som Berlin og Amsterdam er også gode alternativer. Når på året har du lyst til å dra? Har du helst lyst til å holde deg i Europa? Hvilke byer har du besøkt fra før av?

• Liker 1
Skrevet

Roma er et åpenbart valg. Romantisk! :)

Berlin er også helt fab, spør du meg! Men det er nok aller best å dra dit på sommeren når solen skinner! Ellers har New York blitt nevnt. Jeg har selv vært en langhelg i NY, så det er fullt mulig å bare ta seg en liten tur. Men det er klart man må vurdere om fire dager er verdt jetlagen man garantert vil få når man kommer tilbake!

Skrevet

Jeg er vedlig glad i Barcelona! Syns det er en nydelig by med mye å by på :)

Skrevet

Anbefaler London og NY.

Eller du kan dra til Washington D.C eller pittsburgh. Alle er veldig fine byer (har bodd i USA så har vært i de to siste noen ganger..)

Flotte byer for all del, men bortsett fra London er det vel litt drøyt for en helgetur, kanskje..

• Liker 1
Skrevet

I London er det noe for alle.

I Praha er det flott.

Det skal tilsynelatende være helt perfekt for en romantisk og flott tur i Roma.

Det kommer jo litt an på hva dere er ute etter. Romantikk? Kultur? Severdigheter? Matopplevelser? Natteliv?

Skrevet

I prioritert rekkefølge ville jeg foreslått: Venezia, Roma, Amsterdam, London, Barcelona, Praha, Paris, København..

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Nesten alle europeiske storbyer har noe bra å by på for en weekendtur, du kan jo sjekke om du finner billige flybilletter. NYC hadde jeg ikke orket for en så kort tur.

Tror ikke det er en eneste europeisk storby jeg ikke ville anbefalt.

Kanskje ikke Riga, men i og for seg er det jo en litt spennende by det også, i alle fall for en helg.

Skrevet

Blir aldri lei av København. Finner billige fly og hotellbiletter, de har et godt utvalg av butikker til shopping. Blant annet "fields", skandinavias største kjøpesenter, kan fort bruke en hel dag der inne ja:)

Ellers maange koslige gater, restauranter, senter, cafeer osv. Og selvfølgelig tivoli!

Anbefales:)

Skrevet

Jeg var en tur i Lisboa i mai og det var også en flott by og ganske billig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...