Thomasine Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Hei Jeg er ute etter sko-merker som er gode å gå i i tillegg til fine. El Naturalista er visstnok gode å gå i, men de fleste modellene er litt for "fotform" for meg...Liker de litt mere stilrene... Hvis jeg i tillegg kan kjøpe dem i Spania (skal dit om noen uker!!) blir jeg selvfølgelig glad... Tips?
Thomasine Skrevet 7. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2011 Softwalk eller no'sånt kjøpte jeg i fjor - gode å gå i. Må finnes noe mere der ute?
Honesty Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Jeg kan ikke fordra El Naturalista/Art-stilen; det blir for fotformsko, som du sier. Jeg synes at Camper har endel modeller som kan gå an, de i mer nøytralt design. Ellers liker jeg sko av merkene Wonders og Maloix. Jeg tror alle disse er spanske. Jeg har også flere par støvletter fra kmb, men det er med 9 cm høy hæl, og så komfortable som de kan bli med de betingelsene. Til jobb velger jeg gjerne nette sko med litt hæl, og helst med gummisåler, og har akkurat bestilt disse fra Wonders. De er kanskje litt kjedelige, men veldig nette, og passer til det aller meste. For min del er det ikke alltid hælhøyde, men materialer som avgjør om sko er gode å gå i eller ikke, og gummisåler er veldig fint i så måte. Jeg
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Camper! Skikkelig behagelige og fine, og du finner dem i Spania
Wonders Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 camper er litt mer mainstreem enn El Naturalista/Art-stilen. Skal du ha noen klassikere uten noe fuzz; Geox http://www.google.no/search?q=geox+woman&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1245&bih=851 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 Til jobb velger jeg gjerne nette sko med litt hæl, og helst med gummisåler, og har akkurat bestilt disse fra Wonders. De er kanskje litt kjedelige, men veldig nette, og passer til det aller meste. For min del er det ikke alltid hælhøyde, men materialer som avgjør om sko er gode å gå i eller ikke, og gummisåler er veldig fint i så måte. Hei, Disse syntes jeg så stilrene og fine ut. Hvordan er sålen på dem, er det myk gummisåle slik at det ikke sier "klikk-klakk" når man går?
Honesty Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 (endret) Hei, Disse syntes jeg så stilrene og fine ut. Hvordan er sålen på dem, er det myk gummisåle slik at det ikke sier "klikk-klakk" når man går? Nå har jeg ikke fått dem, men jeg håper det er gummisåle. Jeg går mye i jobben, og står foran et publikum, og klikk-klakk-sko blir i overkant da. Jeg har tre par andre sko med helt lik lest (fra hhv. Maloix (fås hos Lille Vinkel= og) Lipstick, og de har i hvertfall gummisåle og er veldig gode å gå i, men ikke fotformsko-aktige. Endret 11. september 2011 av Honesty
Casall Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Softwalk eller no'sånt kjøpte jeg i fjor - gode å gå i. Må finnes noe mere der ute? Det synes ikke jeg! Kjøpte Softwalk som uniformsko og klarte nesten ikke å gå ved endt arbeidsdag. De er kanskje OK hvis man ikke skal gå så mye.
Thomasine Skrevet 24. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2011 Det synes ikke jeg! Kjøpte Softwalk som uniformsko og klarte nesten ikke å gå ved endt arbeidsdag. De er kanskje OK hvis man ikke skal gå så mye. Jeg gikk i mine slike sko i Berlin i 10 timer og beina mine verket ikke i det hele tatt! Mine har 5 cm hel.
Thomasine Skrevet 24. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2011 Takk for tips! Skal se etter noen av dem i Barcelona! :O)
Cata Skrevet 24. september 2011 #13 Skrevet 24. september 2011 Et annet merke som kan sjekkes ut er Tamaris. Jeg kjøpte et par tidlig i sommer og har trasket rundt i dem hele sommeren. Jeg er en av dem som foretrekker komfort framfor stil når som helst, men synes i grunnen mange av Tamaris modeller ser bra ut også.
Tamtam Skrevet 24. september 2011 #14 Skrevet 24. september 2011 Chie Mihara! http://www.chiemihara.com/default.asp?lang=Eng Det er et spansk merke. Noe dyrt, men absolutt verdt prisen! Danset natten lang med CM sko i mitt eget bryllup, og ble ikke mye sliten i bena.
Xtra_lilje Skrevet 26. september 2011 #15 Skrevet 26. september 2011 har mye bra om clarks, men ikke hatt dem selv. Ecco har også gode sko, og fått endel pene modeller i det siste.
Thomasine Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #16 Skrevet 5. oktober 2011 1 uke til jeg reiser! Skriver liste på skomerker - så bare å komme med flere om det finnes...:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå