Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kommet over selvhjelpsbøker eller annet i samme sjanger som virkelig har vært til nytte i livet? Kunne være spennende å lese om noen har fått god motivasjon til forbedre livet sitt gjennom denne type litteratur:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har kommet over selvhjelpsbøker eller annet i samme sjanger som virkelig har vært til nytte i livet? Kunne være spennende å lese om noen har fått god motivasjon til forbedre livet sitt gjennom denne type litteratur:)

dytter :-)

Skrevet

Jeg har en bok i hylla mi som heter Tenk deg glad. Har ikke lest den. Noen som har lest den her? Er ikke så veldig glad, fpr å si det sånn.

Skrevet

Fant en bok som handlet om diagnosen min (borderline) og hvordan å takle den.

Synes den var til mye hjelp :)

Skrevet

Nja... Vil ikke kalle det selvhjelpsbøker, heller religion/filosofi, men den kan virkelig forandre synet ditt på endel ting: Himmelske samtaler / Conversations with God av Neale Donald Walsch. Forandret livet mitt ganske totalt ja, og har et helt annet syn på ting nå.

Anbefales sterkt!

Skrevet

Har ikke lest noen enda, men har en bok som heter "hvorfor vonde ting skjer" av Gordon Smith, og kan komme tilbake og fortelle om den er noe å lese når jeg har lest den.

Skrevet

Jeg har hatt stort utbytte av boken til Sissel Gran "Kjærlighet i hastighetens tid" og Frode Thuen: "kunsten å være være voksen".

Forøvrig mange har jeg hatt nytte av flere fagbøker om kommunikasjon (f. eks Gregory Bateson, Daniel Stern)

Skrevet

Jeg har blitt motivert av bøkene til Brian Tracy...

• 2 måneder senere...
Skrevet

"Få det du ønsker deg, ønsk deg det du har" av John Gray.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...