humlen3 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Hei Noen som har forslag til pålegg på brødskiven? Jeg er lei av ost, spiser ikke kjøttpålegg, kan jo ikke spise bare egg hver dag og syltetøy er for mye sukker i/for søtt... vanskelig dette her.. :gjeiper:
MsQuims Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Peanøttsmør? Jeg liker godt majones og agurk på skiva, kaviar også, hvis du spiser fisk da:)
Gjest Survival Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Jeg ser du ikke liker kjøttpålegg - gjelder det også kjøttpålegg av kalkun? Kalkunskinke er jo veldig godt.
Supraspinatus Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Makrell i tomat, laks. Lag f.eks hasselnøttsmør. Det er energirikt og du kan lage det uten sukker hvis du vil. Bruk gjerne ristede hasselnøtter, litt olje og gjerne litt kakaopulver.
humlen3 Skrevet 8. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2011 Hummus virket interessant Må man lage det selv eller får man det kjøpt?
Gjest scorpio Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Når du sier at du ikke spiser kjøtt, inkluderer dette fisk? Makrell i tomat er uansett en supersunn ting å ha på skiva/knekkebrødet VIl også anbefale peanøttsmør, særlig Go Green sitt (fåes kjøpt på ICA, meny og ultra såvidt det er meg bekjent)
akuaku Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Makrell i tomat, laks. Lag f.eks hasselnøttsmør. Det er energirikt og du kan lage det uten sukker hvis du vil. Bruk gjerne ristede hasselnøtter, litt olje og gjerne litt kakaopulver. Hvis du legger til sukrin eller vanlig sukker der, så har man oppskriften på nugatti
Smores Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 Prøvd cottage cheese? Jeg var veldig skeptisk, er utrolig kresen i matveien. Ble veldig overrasket over at jeg likte det, nå spiser jeg det hele tiden :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #10 Skrevet 8. september 2011 Hva med leverpostei? Jeg synest ferskt brød med leverpostei, majones og agurk/rødbet er dødsgodt! Du kan kjøpe, eller enda bedre lage dine egne salater. Jeg lager verdens beste rekesalat, potetsalat, eggesalat. ååh!! nå fikk jeg lyst til å lage igjen!! Sere du sier du er lei av ost, men grovt rundtsykke med brie, eple og litt honning er hærlig!!! Jeg liker ikke kokt skinke, og de fleste andre skinketypene. Men roastbeef er godt med majones sylteagurk og sprøstekt løk og et par ringer rødløk og litt grønn salat. Åhhhh!!! smørbrød!!!!! Ellers er jeg glad i salami.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå