AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Jeg er en sånn som godt kan kysse på 2. date eller seinere for den saks skyld, men greia er at da "forventer" ofte mannen at det er forspill! Ihvertfall er det min erfaring. Man merker jo at fyren blir kåt og/eller begynner å tafse litt mer enn bare når man skal kysse/kline. Enkelte ganger har jeg måttet avbryte hele kysseseansen for å uttrykke at jeg ikke er klar for sex, men at jeg syns det var digg å kysse han. Ofte da blir fyren veldig frustrert (noen ganger snurt?)og man får jo nesten litt dårlig samvittighet. (Ikke at det betyr at jeg ligger med han av den grunn) Hvordan kan man kline med en fyr og samtidig indikere på at det er det man vil? Er ikke noen fan av å klinne offentlig så det er vel ikke egentlig løsningen.
Kråkesaks Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Si at du vil vente med sex, men at du gjerne kysser imens? 2
Steinar40 Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Hvordan kan man kline med en fyr og samtidig indikere på at det er det man vil? Du bør nok heller innse at dette ikke er mulig.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Kommunikasjon kommunikasjon, kommunikasjon! Snakk med ham, la ham vite akkurat det du skriver ovenfor. At du synes det er digg å kysse ham, men at du ikke er klar til å ta skrittet videre til sex riktig ennå.
Knirke Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Hold kliningen til et offentlig sted (kino, pub o.l.), så får han ikke tatt steget videre
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Du bør nok heller innse at dette ikke er mulig. Så menn kan ikke BARE kysse altså...?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Sliter med det samme selv. Siste nettdaten jeg hadde (som har vært kjæresten min ganske lenge, men slutt nå) møtte jeg ute på byen etter at vi hadde datet vanlig en ukes tid. Ble med på nachspiel, og det var tydelig hva som lå i kortene. Klinte med han og han dro det lengre og lengre. Syns det var veldig ubehagelig å avvise han, både fordi jeg ikke ville skuffe han + at jeg var virkelig interessert i han. Men jeg sa det som det var at jeg ikke ville ha sex fordi jeg ville bli bedre kjent først. Dessuten løy jeg om at jeg ikke gikk på pillen og det skremte han litt:p Dagen etterpå sa han at han syns det var bra jeg sa fra at og han syns det var flott gjort av meg. Akkurat som om respekten hans for meg ble større! Og jeg ble tydeligvis kjærestemateriale... Så fra nå av skal jeg aldri ha sex første gangen med kos;) Selv om det er kjipt for han der og da tror jeg han setter pris på det i etterkant! (hvertfall de jeg har vært borti)
Steinar40 Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Så menn kan ikke BARE kysse altså...? Det kommer an på. Men det er ikke noe du kan regne med.
Cordelia Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 (endret) Akkurat dette er noe som irriterer meg, at det ikke skal gå an å småkline litt uten at dette må bety mer hankypanky. Det bør da ikke være så vanskelig å skjønne når den andre vil noe mer. Kan godt kline på andre date, men noe mer, trukke det. Dette virker som et særnorsk fenomen at mannfolka med en gang ser noe mer. I andre land er det mye mer vanlig med litt klining uten at sex må trekkes inn med en gang. Utrolig synd for det er jo en grei måte å bli kjent og ha litt uskyldig moro før en tar det lengre. Å med en gang forvente sex, det blir bare kleint. Endret 8. september 2011 av Cordelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå