Gå til innhold

Nokasraner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns Ikmet Kodzadziku som er dømt for Nokas ranet er så sinnsykt kjekk. Fikk selvfølgelig ikke til å linke til noe bilde av ham fordi jeg er helt utrolig teit i datating. Hva syns dere andre?(Dere som gidder å google han) Hvorfor er det sånn at noen bare appellerer så veldig til en bare pga utseendet, det er ganske upraktisk igrunn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg syns Ikmet Kodzadziku som er dømt for Nokas ranet er så sinnsykt kjekk. Fikk selvfølgelig ikke til å linke til noe bilde av ham fordi jeg er helt utrolig teit i datating. Hva syns dere andre?(Dere som gidder å google han) Hvorfor er det sånn at noen bare appellerer så veldig til en bare pga utseendet, det er ganske upraktisk igrunn?

Du trodde vel ikke at alle ranere er stygge og uflidde, for ikke å snakke om narkomane?

Skrevet

Hver sin smak, han var ikke noe for meg i hvertfall. :tongue:

• Liker 1
Skrevet

Du trodde vel ikke at alle ranere er stygge og uflidde, for ikke å snakke om narkomane?

Har til gode å se en kjekk narkoman, men ranere kan være kjekke ja selv om jeg ikke syns Ikmet Kodzadziku er noe kjekk.

Skrevet

Hæ? Den forstod jeg ikke? Jeg mente ikke at det er så utrolig rart at jeg syns han er kjekk fordi han er kriminell, jeg mente sånn generlt at utseendet kan komme før personligheten fordi man syns noen er s sykt attraktive av utseendet? Aldri opplevd det selv?

• Liker 1
Skrevet

Har til gode å se en kjekk narkoman, men ranere kan være kjekke ja selv om jeg ikke syns Ikmet Kodzadziku er noe kjekk.

Kanskje du bare ikke visste at han var narkoman. Mange av dem ser 110% normale ut.

Skrevet

Jeg syns Toska er så søt, i lusekofta si og melkesjokoladen. Får lyst å gi han en klem.

Skrevet

Jeg syns det må være rimelig klart at det ikke bare er når det gjelder datating at du er teit.

Når i helvete spilte det noen som helst rolle hvordan en kriminell så ut? :kari:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle misforstår, det har ikke noe med at han er kriminell å gjøre, det har med å falle for noen kun pga utseendet, tom noen man ikke kjenner, som f.eks jeg gjorde meg xen min som senere ble kjæresten min, men som jeg allerede hadde falt for pga utseendet. Jeg tok han her som eksempel fordi jeg syns han er så utrolig kjekk etc, og lurte på om det var bare meg.

Gjest Consensio
Skrevet

Da har du kanskje ikke sett så mange narkomane, bare sett de tyngste som står nede på Plata (eller hvor enn de har blitt jaget til nå)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle misforstår, det har ikke noe med at han er kriminell å gjøre, det har med å falle for noen kun pga utseendet, tom noen man ikke kjenner, som f.eks jeg gjorde meg xen min som senere ble kjæresten min, men som jeg allerede hadde falt for pga utseendet. Jeg tok han her som eksempel fordi jeg syns han er så utrolig kjekk etc, og lurte på om det var bare meg.

En kriminell person er automatisk ikke-kjekk.

Skrevet

Da har du kanskje ikke sett så mange narkomane, bare sett de tyngste som står nede på Plata (eller hvor enn de har blitt jaget til nå)

Mulig det. Derfor har jeg til gode å se en. Har de ikke slengende rundt meg liksom.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Fikk ikke opp linken.. men er det han som er fra Eritrea/Göteborg? Isåfall er det han jeg syns er hot :gjeiper: Samme som Gadaffi, jeg syns han er supersexy, men er fullstendig klar over at han er en psycho morder som ikke er god i hodet. Snakker bare om utseendet her. Forstår hva du mener TS! Finnes jo mange kjekke kriminiminelle. Bra jeg ikke jobber i fengsel hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...