Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi reiser til tenerife om to uker. :hoppe:

noen som har vært der og har noen tips om hva man må få sett der?bra spisesteder,barer,strender?

vet ikke hvilken side av øya vi havner på(uspes)men skal leie bil.

Skrevet

Hei

Jeg og sambo var på Tenerife i fjor. Vi bodde på Playa La Arena på Los Gigantes. (Reiste med Star Tour)

Vi hadde en kjempefin ferie!!! Los Gigantes er et litt mer rolig sted, men når man reiser som par går det kjempefint!!! Det ligger en Mexikans restaurant rett bak Hotel Playa La Arena som anbefales på det sterkeste!! Ellers MÅ dere få med dere klippene i Los Gigantes!!! Ta en lunsj/øl nede ved havna.

Ellers bør dere reise opp til Loro Parque. En kjempefin dyrepark!!! Delfinshowet anbefales (vi var på det 3 ganger etter hverandre og tok masse bilder ;) )

Håper dette hjelper =)

Skrevet

takk for tipsene,tar gjerne imot flere :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har nettopp kommet tilbake fra Tenerife. Bodde i selve Los Gigantes, et relativt stille og rolig sted. Vi leide bil og kjørte rundt på øya. Besøkte Playa las Americas som minner meg litt om Benidorm (selvfølgelig mindre by) og har en flott og lang strand, Los Christianos som er litt lunere og koseligere, Santa Cruz - hovestad og BY og til slutt Puerto de la Cruz som ble min favoritt. By med strender, gågater, smale gater og hyggelige, spanske kafeer og spisesteder. Denne byen ligger nord på øya og været er noe mer ustabilt der. Vi besøkte også Loro P., anbefales på det varmeste. Var også innom Playa San Juan - liten og koselig.

Ta dere en tur opp til Teide, veien dit opp ser ut som et månelandskap. Filmen Star Wars (eller var det Star Trek) ble filmet der.

Skrevet

Vi var på Tenerife i mars, alldeles deilig!

Vi bodde i Los Christianos.....

Vi var også på Teide, og det var nydelig! Ta taubanen helt opp, den er ikke så skummel som den ser ut til. Vi kjørte ned til hovedstaden etterpå, som jeg ikke husker hva heter i farten, og der var det masse digre deilige kjøpesentre! da vi var der var det karneval, og fantastiske ting å se!

Vi brukte mesteparten av tiden på stranda i Playa Las Americas, bølgene der var nyyyydelige......

Skrevet

åå som jeg gleder meg,er veldig spent hvor på øya vi havner.

har kjøpt en reiseguide om teneriffe idag,gleder meg til varmen,strender,den gode maten...alt :ler:

skal se teide,må prøve taubanen da og må til hovedstaden oxo

:briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...