Gjest mann Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Jeg synes hun ser så utrolig lesbisk ut: http://gfx.dagbladet.no/labrador/180/180024/18002486/jpg/active/330x550.jpg Hva tror dere? (PS: jeg er en heterofil mann) 2
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Lesbisk, eller homofili er en legning. Du kan ikke se at noen er det. 4
Meridian Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Emma Watson ligner på Twiggy! Like tynn, storøyd, korthåret og et stilikon. Jeg vet ikke om hun er lesbisk, men hun er ennu ung, så alt kan skje. Så langt har hun bare vært med menn, så tror egentlig ikke det...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Emma Watson ligner på Twiggy! Like tynn, storøyd, korthåret og et stilikon. Jeg vet ikke om hun er lesbisk, men hun er ennu ung, så alt kan skje. Så langt har hun bare vært med menn, så tror egentlig ikke det... Nei hun ligner definitivt ikke, men hun minner om henne.. 1
Gjest mann Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Lesbisk, eller homofili er en legning. Du kan ikke se at noen er det. Jo, det er faktisk mulig å avsløre legningen til en person ved å se på øyne deres. (les mer her: http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=something-queer-about-that-face). 2
Meridian Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Nei hun ligner definitivt ikke, men hun minner om henne.. Mente minner...
Rainbow Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 Haha, så fordi hun har kort hår ser hun lesbisk ut? Hun har jo nettopp klippa seg, da. Og hun er ellers veldig så feminin, syns jeg. Dessuten husker jeg hun sa i et intervju at hun var kjempeforelska i han som spiller Draco i filmene i årevis, så det virker ikke sånn. Jeg har langt blondt hår og går ofte i kjole og skjørt. Og guess what? Jeg er lesbisk likevel! Skulle gjerne kunnet se det på folk (og jeg skal sjekke ut den "du kan se det på øynene"- greiene), for det hadde gjort ting mye lettere før i tida, da jeg ikke eide gaydar og kunne falle for heterojenter. Når jeg faller for jentete jente fatter jeg ikke hvordan jeg skal kunne se det. Ikke at jeg har noe mer gaydar nå, men nå trenger jeg det ikke, siden jeg har kjæreste. Syns folk gjerne kunne sett det i øynene våre, så hadde ikke heterogutter som så oss sitte ved siden av hverandre på standup prøvd å sjekke oss opp fordi vi bare måtte være to single jenter. Men når begge er feminine må vi vel regne med det! Og..sånn bortsett fra alt dette? Spiller det noen rolle hva hun er? 2
Rainbow Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 *Skuffa* Den testen var jo bare for menn, jo. Tviler på at noen av de lesbiske jeg kjenner (inkludert meg selv og kjæresten) hadde passert en sånn test. Rett og slett fordi sånne "jeg kan se det på folk"-greier baserer seg på en stereotypisk tanketgang der homofile menn har noen feminine trekk og lesbiske kvinner har maskuline trekk. Vel, det gjelder ikke for alle. 1
Gjest Cosette Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Off topic, men jeg syns hun var utrolig mye søtere med lengre hår! Flere sier jo at hun har fått mer særpreg nå som hun er korthåret, men jeg synes det er omvendt. Synes hun ble "bland" og litt småtraurig etter at hun klippet seg. 4
otilie Skrevet 7. september 2011 #11 Skrevet 7. september 2011 hun har jo kun klyppet håret fordi hun var NØDT til å ha langt hår helt til hun fylte 21 (hun var vel rundt den alderen da siste harry potter filmen ble spilt inn?)... så dette var noe hun hadde hatt lyst til lenge. ikke fordi hun er lesbisk 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #12 Skrevet 7. september 2011 *Skuffa* Den testen var jo bare for menn, jo. Tviler på at noen av de lesbiske jeg kjenner (inkludert meg selv og kjæresten) hadde passert en sånn test. Rett og slett fordi sånne "jeg kan se det på folk"-greier baserer seg på en stereotypisk tanketgang der homofile menn har noen feminine trekk og lesbiske kvinner har maskuline trekk. Vel, det gjelder ikke for alle. Et litt dumt spørsmål kanskje. Men jeg har hørt at lesbiske som ser feminine ut, kan føle seg litt tiltrukket av menn i større grad en maskuline lesber. Er det bare tull?
johoo Skrevet 7. september 2011 #13 Skrevet 7. september 2011 hun har jo type da, tviler på at hun er lesbisk. Hun er uansett ikke maskulin, veldig flott, feminin dame, som har klippet håret sitt:)
Rainbow Skrevet 7. september 2011 #14 Skrevet 7. september 2011 Et litt dumt spørsmål kanskje. Men jeg har hørt at lesbiske som ser feminine ut, kan føle seg litt tiltrukket av menn i større grad en maskuline lesber. Er det bare tull? Det er bare tull i min verden, i alle fall. Jeg liker BARE feminine jenter. Menn eller maskuline lesber gjør ingenting for meg. Har aldri blitt noe som helst tiltrukket av menn. Jeg kan se at de er kjekke, men liker dem bare fra halsen og opp, hehe! Men for all del, kan jo hende noen har det sånn, men hverken kjæresten min eller jeg tenner eller har noen gang tent på menn. 3
Dragonfly84 Skrevet 7. september 2011 #15 Skrevet 7. september 2011 Om folk har kort eller langt hår har da ingenting med legning å gjøre! Jeg er like lesbisk nå som jeg har langt hår som da jeg hadde kort. Et litt dumt spørsmål kanskje. Men jeg har hørt at lesbiske som ser feminine ut, kan føle seg litt tiltrukket av menn i større grad en maskuline lesber. Er det bare tull? Ja. Det er som å si at heteromenn som står mye foran speilet egentlig er tiltrukket av menn. Jeg er veldig feminin, og liker bare feminine jenter. Hadde jeg villet ha noen som så ut som en mann, så hadde jeg da bare funnet meg en mann.
Dragonfly84 Skrevet 7. september 2011 #18 Skrevet 7. september 2011 HUn ser unødig maskulin ut. I år er det in for jenter å se maskuline ut :gjeiper: 2
Gjest MorAase Skrevet 7. september 2011 #19 Skrevet 7. september 2011 I år er det in for jenter å se maskuline ut :gjeiper: Trist... 2
Gjest "gjest" Skrevet 7. september 2011 #20 Skrevet 7. september 2011 HUn ser unødig maskulin ut. Teiteste jeg har lest i dag. Emma er en nydelig og feminin ung dame. Talentfull skuespiller også. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå