Gå til innhold

og TA "oppmerksomhet"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Som jeg har sagt tidligere, Pamella, er alle antrekk velkomne i vårt bryllup -dress på kvinner såvel som gallakjole. Har også poengtert noen ganger at jeg bryr meg katta om fargevalget. Det eneste jeg tror jeg hadde funnet støtende er om noen stilte i brudekjole icon_smile.gif

Når det gjelder kleskoder er disse medt som et råd til å finne klær, men bryter man denne er det ingen katastrofe! Man klarer ikke å ta oppmerksomheten vekk fra brudeparet likevel (uansett hva Milla måtte mene).

Det viktigste for meg er ikke klærne, men folka i dem, og at disse vil være med å feire bryllupet vårt (som nok ikke er på Larkollen for de som måtte håpe det icon_smile.gif).12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

vi har skrevet på innbydelsene, at alle skal ha på seg det fineste de har!

men jeg vet at de vi inviterer sitter ikke å måle seg med samme klesnivø som meg og sitter ikke å sier at de har finere sko enn meg! for de vi inviterer er bare de aller nærmeste og alle de vil det beste for oss!

og søstra mi er litt rar, men hun vil at jeg skal se finnest ut for det om!

det er greit nok det at milla vil pynte seg, det synes jeg er kjempe fint. men gå måle seg i samme nivå som bruden altså at hun har finere sko og bla bla bla, uff nei hvor langt ned kan man sunke asså!

milla gjør hva du vil, synes bare synd på bruden jeg, som har ei slik vennine som driter henne ut på nette!

smirlove2.gif*Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-02-27 11:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg nesten lei for å si det men jeg blir stadig mer og mer enig i de som var imot oppgitt kvinne... hehe

men når det gjelder denne regelen:

Klarer man ikke å diskutere uten å unngå å gå direkte løs på personer eller i det hele tatt bryte reglene her inne har man et dårlig ordforråd...

Jeg vet jeg kan ha vært på kanten noen ganger selv men jeg har tenkt meg godt igjennom før jeg har svart det jeg har svart. Syns det er unødvendig å hetse folk. Iallefall å lage en egen link for å gjøre det selv om jeg faktisk la inn et svar der... (jeg mener det svaret ikke gikk direkte ut over milla)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du sikter til som overtramp, Pamella.

Håper virkelig ikke at jeg har støtt noen -hvis jeg har gjort det beklager jeg.

Jeg prøver å svare saklig på innleggene her inne, men håper fortsatt at det skal være lov å bruke humor og ironi (men dog slik at alle skjønner humoren/ ironien og i passende mengder icon_smile.gif). Selvironi er enda morsommere -jfr bryllup på Larkollen Camping med Mette-Marit som gjest i sin egen brudekjole icon_lol.gif

Når folk ilegger meg meninger jeg ikke har reagerer jeg, men jeg prøver å begrense min vrede i høflige fraser.

Drittslenging er en uting, men føler vel at vi har holdt oss innenfor rammene i klesdiskusjonene...

Ja til diskusjoner!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke orket å lese gjennom alle innleggene, men her er min mening: Vi skriver smoking/mørk dress som kleskode, men det er av hensyn til gjestene (hvor mange er det som har en kjole og hvitt hengende i skapet?). Men hvis noen skulle ha det så ville jeg synes det var en ære om de brukte det! (Eller om kvinnene pyntet seg i galla).MEN man burde la vær å kle seg i hvitt og svært lyse farger. I tillegg så burde man ikke kle seg mer pyntet enn bruden. Forlovere som står såpass mye i fokus burde også være mer forsiktig med hva de kler seg i enn andre gjester i bryllupet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...