AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Dette er kanskje forebeholdt gutta, men jentene kan godt vise bilder av damer de syns er pene Hva slags dame syns du er deilig og rå og hot, og som DU blir mo i knærne av bare hun spankulerer forbi deg. FYR LØS
Gjest Katten. Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Selvtillit, flørtende glimt i øyet, kombinert med generell penhet.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Jeg liker og legger best merke til jenter/damer som skiller seg litt ut fra mengden, kanskje har et litt spesielt utseende (spesielt på en positiv måte) eller klesstil. Det kan være så mye egentlig, men slike personer har ofte god selvtillit, noe som igjen gjør dem attraktive
Gjest Apophis Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Frøken 1 - bilde 1. Frøken 1 - bilde 2. Frøken 2 - bilde 1. Frøken 2 - bilde 2.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Dette er det jeg kaller for skjønnhet Min lenke
Gjest "gjest" Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Jeg liker blide damer med store smil.
Gjest Gutt 21 Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 tynne damer rundt 175-1.80. Gjerne blondt langt hår og store pupper
Gjest m Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Not: mye sminke, jålete, skinn eller lær, høye hæler eller støvletter, dollefrisyre som flagrer. Hot: damer under 170, med slank midje, fyldig rundt hofter/rumpe/lår. Trange klær som viser at de koser seg med litt godteri av og til og ikke er for opptatt av å være tynne. Hvis de i tillegg er litt solbrune , i godt humør og litt flørtete er de skikkelig nam.... 1
Gjest Jonathan Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 store fyldige lepper som er ekte og ikke silikon, hater smale lepper, uansett hvor pen jenta er så er det noe ved henne som mangler når hun har smale lepper. Store ekte pupper er hot, stor rumpe langt hår gjerne mørkt også må hun gjerne sminke seg pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå