Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For alle studenter, både de som har masse motivasjon og de som trenger litt ekstra!

Hvorfor studerer du? Hva drømmer du om? Hva gjør at motivasjonen din er på topp? :)

Min motivasjon er:

- å lære masse om temaer jeg syns er spennende, spesielt nevropsykologi. Drømmer om å ta en master innen dette ved UIO, og da må karakterene ligge på A.

- bli mer selvsikkert og føle at jeg mestrer. Har bestandig ligget på karakteren 4 på vgs, eventuelt 5/6 i de fagene jeg er naturlig god i, men jeg har aldri jobbet hardt og fått ekstra gode resultater. Nå gleder jeg meg til følelsen som kommer hvis jeg klarer å gå til topps, spesielt i emner med mye biologi - som jeg aldri har brydd meg med.

Endret av Ethereal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du studerer når du trenger A for å komme inn på master?

Skrevet

Hva er det du studerer når du trenger A for å komme inn på master?

Kunne tenkt meg å ta en master i Cognitive Neuroscience ved UIO. Står på siden at man må ha gjennomsnittskaraker C, men jeg har hørt at det er såpass populært at man helst skal ha A. Jeg har ikke annen fakta om det enn hva forelesere har fortalt meg, så det kan hende det er lettere.

Studerer psykologi nå.

Skrevet

Må tenke litt på dette, men skal prøve å komme tilbake med litt motivasjon :sjenert:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...