AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Jeg synes skoletimene i enkelte fag er dritkjedelig. Jeg elsker faget, men kan det vi går gjennom selv om jeg hoppet over ett år. Hvordan kan man løse dette?
Gjest WendyClear Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Si ifra til læreren slik at du kan få noen litt vanskeligere oppgaver. Da stiller du sterkt til eksamen og sikrer deg en 6er! Alternativet kan jo være å jobbe med andre fag der du ikke stiller like sterkt, det skal jo ikke være nødvendig å kjede seg gjennom noe man allerede vet.
otilie Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 du kan jo gjøre litt mer ut av oppgavene. Fks hvis du får en oppgave, der du bare trenger å svare med en enkel setning.. så kan du heller utdype det litt mer. Hør med læreren din om det er greit først! Noen lærere liker ikke at du svarer mer enn nødvendig... Men om du spør først så vet de jo grunnen. Ellers kan du vel høre med læreren om du kan få noen mer utfordrende oppgaver. Hvis læreren orker.... men ja... hvis ikke, så utfordre deg selv, og hør om det er greit!
sauen87 Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Hør med læreren om det finnes noe alternativ pensum (mer fordypet stoff i faget) - kan absolutt være greit til eksamen ville fokusert på å sikre 6'er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå