Murder Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Beklager om dette er et dumt spørsmål, jeg flyr relativt sjeldent Men jeg har bestilt billetter over nett og har ikke tilgang til skriver så får ikke skrevet ut reisedokumentene mine. Holder det med referansenummeret på flyplassen, har de automater eller noe der hvor jeg henter ut reisedokumentene eller hvordan er det? Eller må jeg få skrevet ut disse på forhånd? Takk for svar!
Miki Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Bruker å ta bilde med tlf av dokumentet i tilfelle det skal være noe feil med referansenummeret. Jeg flyr forresten hver uke
Murder Skrevet 7. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2011 Ah, Okei, takk for tips! :)Da er det altså ikke krise om jeg ikke får dem skrevet ut?
Miki Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Nei. Mener også på at navnet ditt skal stå i systemet, så viss du har glemt referansenr også er det ingen krise
reiseglad Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Det holder med ref.nr. Du får det på telefonen din, hvis du har oppgitt det som kontakt-telefonnummer, to timer før flyavgang.
Murder Skrevet 7. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2011 Tusen takk for svar! Da skal jeg ikke bekymre meg mer for det :)Tror jeg allerede har fått ref.nummeret på mobilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå