Gå til innhold

Invitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som har noen gode tips til hvor man kan bestille invitasjoner på nett? Gjerne hvor man kan kjøpe bordkort, kirkeprogram, takkekort osv. også. Har lyst til å ha bilde enten på baksiden eller annet sted i invitasjonen, men har ikke funnet en side med fine invitasjoner hvor man kan putte inn dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte alt via Vistaprint. Takkekort kjøper vi gjennom Japanphoto.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi kjøpte alt via Vistaprint. Takkekort kjøper vi gjennom Japanphoto.

Takk for svar! Var dere fornøyde med vistaprint? Hadde dere med bilde? Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere fikk dem?

Blir litt forvirret jeg. Tror det er lettere om man ser for seg akkurat hvordan det skal se ut.

Skrevet

Tanten og onkelen min bestilte invitasjoner og takkekort til min kusines konfirmasjon fra kortshop.no. Da hadde de bilde på fremsiden, og var veldig fornøyd. Nå er jo bryllupsinvitasjoner osv. litt annerledes, men de har det også :)

Skrevet

Takk for svar! Var dere fornøyde med vistaprint? Hadde dere med bilde? Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere fikk dem?

Blir litt forvirret jeg. Tror det er lettere om man ser for seg akkurat hvordan det skal se ut.

Vi ble veldig fornøyde, og det var billig. Vi hadde ikke med bilde på noen av trykksakene, men det var trykk på papiret, litt vanskelig å forklare. Tok rundt 1 1/2 uke fra vi bestilte til vi fikk dem tilsendt.

Skrevet

Vi skal bruke optimalprint. Var akkurat i et bryllup der de hadde brukt disse til kirkeprogrammene og de var kjempefine og av god kvalitet. Mulig andre ting var derfra også men kirkeprogrammene er det eneste jeg veit at er derfra.

Skrevet

Vi skal bruke optimalprint. Var akkurat i et bryllup der de hadde brukt disse til kirkeprogrammene og de var kjempefine og av god kvalitet. Mulig andre ting var derfra også men kirkeprogrammene er det eneste jeg veit at er derfra.

Å, takk! Der så det ut som mye bra. Fant ikke helt det vi var ute etter på vistaprint sin side, men kanskje her. Men nå må vi jo kanskje forte oss da, for det er 15 % rabatt t.o.m. i morgen... stress!

Hvor lenge i forveien er det forresten vanlig å sende ut invitasjonene? 4-5 mnd?

Skrevet

Å, takk! Der så det ut som mye bra. Fant ikke helt det vi var ute etter på vistaprint sin side, men kanskje her. Men nå må vi jo kanskje forte oss da, for det er 15 % rabatt t.o.m. i morgen... stress!

Hvor lenge i forveien er det forresten vanlig å sende ut invitasjonene? 4-5 mnd?

Kommer litt an på når dere skal gifte dere. Er det midt i fellesferien f.eks kan det være lurt å sende de ut ganske tidlig. 3-4 mnd før er vel vanlig, vi kommer til å sende de ut rundt 4 mnd før :)

Skrevet

Vi har akkurat bestilt Save the date kort fra Vistaprint, og kommer til å bestille resten av trykksakene der også. Vi bestilte kortene på en onsdag, og fikk de lørdag samme uken. Det er utrolig kjapp leveringstid :) Veldig fornøyd med kvaliteten også, fargene på skriften og blomsten på bildet ble veldig fint. Har hørt mye bra om Optimalprint også.

Skrevet

Vi skal bruke decorium.no. Likte designet på dem :)

Skrevet

Vi lagde invitasjoner og takkekort på Nfoto.no, og var veldig fornøyde med dem :) Det tok bare noen få dager før kortene kom i posten, og jeg synes ikke prisene var fraskrekkende høye heller.

Skrevet

Hei

Er det noen som har noen gode tips til hvor man kan bestille invitasjoner på nett? Gjerne hvor man kan kjøpe bordkort, kirkeprogram, takkekort osv. også. Har lyst til å ha bilde enten på baksiden eller annet sted i invitasjonen, men har ikke funnet en side med fine invitasjoner hvor man kan putte inn dette.

Prøv kortshop.no eller etsy.com. Bestilte våre fra kortshop, de er nydelige :) men vet at på etsy er det mange forskjellige typer, hvor man og kan sette inn bilde. Tar man i tillegg kontakt med de som lager de er det utrolig hvor mange tilpasninger de kan gjøre ifht. til farge og dekor. Lykke til :smilyblomst:

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter på denne -- noen fler som har noe å komme med? :)

Skrevet

Dytter på denne -- noen fler som har noe å komme med? :)

Skal du begynne med bryllupsplanlegginga nå? Så kos :klemmer:

______

Bestilte invitasjoner og kirkeprogram fra Optimalprint, i samme stil. Kjempefornøyd, veldig god kvalitet på papiret, og det ser veldig fint ut.

Optimalprint var forresten også kjempekjappe, kom gjerne på 2-3 dager. Men begge gangene jeg bestilte fra de så har de vært litt sene med å sende "Ditt produkt er sendt"-mail, har fått denne mailen samme dagen som jeg har fått varene :P

Takkekort bestilte vi fra Foto Knudsen, type 10 x 20 cm, med bilde som tok mesteparten av kortet, og en hvit ende på bildet der vi skrev for hånd takken. Jeg må si at jeg ble skuffet over kvaliteten på disse, da bildene så skikkelig dårlige ut. Men hadde jo allerede bestilt 60 takkekort, og var allerede litt sent ute med de, så da fikk det bare bære eller briste. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...