Gå til innhold

Møte opp på døren i kåpe og undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg tar litt lite initiativ, og vil gjerne gjøre noe som er litt morsomt for kjæresten min. Så jeg lurte på å møte opp på døren hans en kveld vi har avtalt å treffes, i kåpe, undertøy og høye hæler.

Er det bare kleint og rart eller er det sexy?

Jeg vet at han tenner på en del kinky ting. Og jeg tror egentlig han ville likt det, siden han elsker både sko, undertøy og meg naken. Men jeg vet ikke.

Er det teit? :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Det eneste som er teit er om noen oppdager det når du er på vei til han :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Det er jo kult på film, men hvis du skal gjøre det på ordentlig bør du i alle fall forsikre deg om at han ikke har besøk av foreldrene sine eller kompiser når du kommer ;)

• Liker 7
Skrevet

Høres ut som en meget god ide så lenge du får det til uten å bli sett av noen andre :)

Skrevet

Det er ikke teit. Kjæresten din er heldig!

Skulle ønske min kone ville gjort noe ekstra. I det minste brukt raffinert undertøy litt oftere. Jeg har gitt henne mye som hun sier hun liker. Jeg tror hun kanskje ikke tør. Hva skal jeg gjøre?

• Liker 2
Skrevet

Hahaha, jeg må bare fortelle om den dagen jeg gjorde det. Kjæresten jeg hadde da bodde i et stort hus i en brei gate med en hel masse naboer. Jeg kjørte dit litt sent på kvelden og hadde en kåpe, fine høye hæler, og INGENTING under. Man kunne se det om man studerte meg litt. Ingen skjørtekant, ingen bluse eller skjorte flak i halsen eller utringningen. Jeg trodde jeg var safe, og trippet fort bortover mot huset til kjæresten, måtte parkere litt lenger unna enn vanlig pga en skokk med biler. Til min store skrekk og gru, ut av nabohuset kom en hel flokk med menn (senere fikk jeg vite at det var et udrkningslag) og hvor skulle jeg gjøre av meg! I full panikk stupte jeg i hagen til kjæresten og gjemte meg i hekken. Kan tro jeg var pinlig berørt når jeg endelig fikk ringt på hos ham, med skitne klær, og skitten under dem også .... :fnise:

• Liker 7
Skrevet (endret)

Gjør det! :jepp:

Jeg syntes sånt er kjempesexy!

Snakk om å være heldig fyr! :gjeiper:

Hadde dødd av glede og opphisselse om det hadde skjedd meg! :fnise:

Endret av Avanci
Skrevet

Bare husk Stay-ups. Det er prikken over i'en. Min mann gikk ut av sitt gode skinn når jeg gjorde det.

• Liker 1
Skrevet

Wow, så bra dere er positive!

Stay ups skal jeg selvsagt ha, og jeg skal ta det en dag vi har avtalt en "hjemmedate", for da har han neppe besøk av noen andre :)

Nå begynner jeg å glede meg, jeg tror det blir kjempegøy :jepp:

TS

• Liker 2
Skrevet

Ser kult ut på film, men syns det er litt harry in real life.....

• Liker 2
Skrevet

Ser kult ut på film, men syns det er litt harry in real life.....

Oh no... Alt annet en harry.

Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på flyplassen i det antrekket. Mens vi ventet på bagasjen sørget jeg for at han fikk vite hva jeg hadde under..

Da hadde vi vært fra hverandre i 2,5 måned. Suksess! :lur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på flyplassen i det antrekket. Mens vi ventet på bagasjen sørget jeg for at han fikk vite hva jeg hadde under..

Da hadde vi vært fra hverandre i 2,5 måned. Suksess! :lur:

Jøss, for en velkomst! :fnise: Men var det ikke mange andre rundt som kunne se dette da? :gjeiper:

Skrevet

Jøss, for en velkomst! :fnise: Men var det ikke mange andre rundt som kunne se dette da? :gjeiper:

Har man en passe lang kåpe og kanskje et skjerf er det ingen som har noen grunn til å reagere :)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo kult på film, men hvis du skal gjøre det på ordentlig bør du i alle fall forsikre deg om at han ikke har besøk av foreldrene sine eller kompiser når du kommer ;)

Det skal vel litt til for å klare komme når man er under oppsyn av svigerforeldrene. Ha ha ha..

Skrevet

Meget sexy og kult. Heldig fyr du har :)

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg synes jeg tar litt lite initiativ, og vil gjerne gjøre noe som er litt morsomt for kjæresten min. Så jeg lurte på å møte opp på døren hans en kveld vi har avtalt å treffes, i kåpe, undertøy og høye hæler.

Er det bare kleint og rart eller er det sexy?

Jeg vet at han tenner på en del kinky ting. Og jeg tror egentlig han ville likt det, siden han elsker både sko, undertøy og meg naken. Men jeg vet ikke.

Er det teit? :fnise:

Da hadde jeg følt meg som verdens lykkeligste mann!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...