Gjest Bjørn82 Skrevet 7. september 2011 #21 Skrevet 7. september 2011 Dette tror jeg dessverre ikke stemmer, da undersøkelsen viser at 50% av de spurte mennene sier de ville dumpet dama om hun la på seg. 20% av kvinnene svarte det samme. Inntrykket mitt er at (i allefall unge) menn er mer opptatt av utseende på partneren enn kvinner er. (dette gjelder såklart ikke alle) Det er teoretisk. I praksis ville du sett helt andre tall.
Gjest otrivin Skrevet 8. september 2011 #22 Skrevet 8. september 2011 Jeg har et par venninner som har blitt dumpet fordi de har rett og slett ikke vært noe å ha sex med.. Hun ene kunne fiste seg selv før hun tok jomfrudommen da, så da skjønner jeg at det kan bli litt kjipt.
Gjest Katten. Skrevet 8. september 2011 #23 Skrevet 8. september 2011 Helt ærlig, det var ikke meningen at dette skulle bli atter en den-bør-være-så-stor-tråd - men heller sette fokus på den latterlige besettelsen en har angående størrelse. Spesielt selve KG og deres patetiske forsøk på artikler som inkluderer fullstendig latterlige overskrifter. 3
Antlers Skrevet 8. september 2011 #24 Skrevet 8. september 2011 Så det testen egentlig sier er at 82% av kvinner er fornøyde med partners penis? Det høres jo flott ut De fleste kvinner er faktisk ikke så opptatt av størrelsen før den er problematisk stor, eller problematisk liten. 3
Gjest "gjest" Skrevet 8. september 2011 #26 Skrevet 8. september 2011 Helt ærlig, det var ikke meningen at dette skulle bli atter en den-bør-være-så-stor-tråd - men heller sette fokus på den latterlige besettelsen en har angående størrelse. Spesielt selve KG og deres patetiske forsøk på artikler som inkluderer fullstendig latterlige overskrifter. Tror ikke kvinner flest har noe problem med en fyrs kuk med mindre den er for liten eller for stor.
Gjest Katten. Skrevet 8. september 2011 #27 Skrevet 8. september 2011 Tror ikke kvinner flest har noe problem med en fyrs kuk med mindre den er for liten eller for stor. Jeg vet mesteparten ikke har det. Om man ikke møter på noen som har en spesiell tiltrekning mot en spesifikk størrelse, akkurat som noen menn og gigantiske pupper f.eks. 1
Gjest "gjest" Skrevet 8. september 2011 #28 Skrevet 8. september 2011 Jeg vet mesteparten ikke har det. Om man ikke møter på noen som har en spesiell tiltrekning mot en spesifikk størrelse, akkurat som noen menn og gigantiske pupper f.eks. Mitt poeng eksagt.
spinnwild Skrevet 8. september 2011 #29 Skrevet 8. september 2011 For meg er ikke størrelsen viktig før den enten topper eller bunner skalaen (Nå har man vel ulik skala også). Jeg skulle faktisk ønske at samboern min hadde mindre penis... Det er jo viktig med godt sexliv, og da er det jo også viktig at hans penis og hennes vagina passer sammen. Større er ikke alltid best, jeg vil personlig heller ha for liten enn for stor penis. 1
Larsern Skrevet 8. september 2011 #30 Skrevet 8. september 2011 Nå nei du, menn er hardere på kravspecen enn kvinner. Det tviler jeg veldig sterkt på.
billcat Skrevet 8. september 2011 #32 Skrevet 8. september 2011 Jeg har et par venninner som har blitt dumpet fordi de har rett og slett ikke vært noe å ha sex med.. Hun ene kunne fiste seg selv før hun tok jomfrudommen da, så da skjønner jeg at det kan bli litt kjipt. Med mindre man liker fisting, i hvis fall det er toppers!
billcat Skrevet 8. september 2011 #33 Skrevet 8. september 2011 (endret) Dobbeltpost, krøll med editor. Endret 8. september 2011 av billcat
rox Skrevet 8. september 2011 #34 Skrevet 8. september 2011 Har opplevd at menn med svært liten tiss er desto dyktigere med tunge og fingre Jeg og, jeg og!
Stefan Skrevet 8. september 2011 #35 Skrevet 8. september 2011 http://www.kvinneguiden.no/artikler/storrelsen_er_definitivt_viktig/101440 "Et annet funn viser at også 50 prosent av mennene ønsker seg en større penis, mens bare 18 prosent av kvinnene ønsker at deres partner var mer velutstyrt." Når mindre enn en av og fem kvinner vil at partneren skal ha større penis, men halvparten av menn ønsker seg større penis - vil man ikke da heller konkludere med at det er menn som fokuserer på størrelsen, ikke kvinner? Dermed er ikke størrelsen "definitivt viktig" for annet enn uopplyste menn? Godt poeng. Dessverre lar enkelte menn de få negative kommentarer overgå fornuft, og da har man det gående. Det er ikke noe poeng å ha sex med noen som måler god sex i antall cm. Da har hun bommet på det grunnleggende og har dermed ingenting å tilby meg.
Gjesten Skrevet 8. september 2011 #36 Skrevet 8. september 2011 Jeg reagerte også på dette, når færre enn 1 av 5 kvinner ikke bryr seg, da kan man ikke si at det "definitivt er viktig". Personlig bryr jeg meg null, jeg har aldri møtt en penis som var for liten til å leke med.
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #37 Skrevet 9. september 2011 Vel, vi kvinner flest faller jo for menn, i deres hjerter, på deres kuk og i deres seng...
spinnwild Skrevet 9. september 2011 #38 Skrevet 9. september 2011 Jeg tror størrelsen teller mer i mannegarderoben/-dusjen enn i sengen... 3
Flanør Skrevet 9. september 2011 #39 Skrevet 9. september 2011 Jeg har et par venninner som har blitt dumpet fordi de har rett og slett ikke vært noe å ha sex med.. Hun ene kunne fiste seg selv før hun tok jomfrudommen da, så da skjønner jeg at det kan bli litt kjipt. Bare på KG, bare på KG. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #40 Skrevet 9. september 2011 Har opplevd at menn med svært liten tiss er desto dyktigere med tunge og fingre Det er ikke min erfaring. Menn med liten tiss er hverken bedre eller dårligere til dette en andre. Personlig ville jeg ha opplevd det som veldig stusselig å ha en mann som kun var brukbar til slikking og fingring. Slikking og fingring er som oftest en del av forspillet, mens samleie kommer som prikken over i'en til slutt. Det å ikke skulle få noe ut av et samleie fordi mannen har liten tiss, er for meg å anse som å ha et ikke-eksisterende sexliv. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå