Gå til innhold

Størrelsen er definitivt viktig

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

http://www.kvinneguiden.no/artikler/storrelsen_er_definitivt_viktig/101440

"Et annet funn viser at også 50 prosent av mennene ønsker seg en større penis, mens bare 18 prosent av kvinnene ønsker at deres partner var mer velutstyrt."

Når mindre enn en av og fem kvinner vil at partneren skal ha større penis, men halvparten av menn ønsker seg større penis - vil man ikke da heller konkludere med at det er menn som fokuserer på størrelsen, ikke kvinner?

Dermed er ikke størrelsen "definitivt viktig" for annet enn uopplyste menn?

Endret av Katten.
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er viktig. Syns små tisser er stygt og ekkelt og kvalmende rett og slett. Og jeg er kvinne. Juhu

• Liker 4
Skrevet

Den må jo være... funksjonell. Men hvis han har en meter i buksa så vet jeg ikke riktig om jeg tør å nærme meg i heletatt, for å sette det helt på spissen.

• Liker 1
Skrevet

Kan jo være noe i dette. En tilsvarende undersøkelse blant kvinner om puppestørrelse og vekt hadde nok konkludert med det samme; menn gir egentlig stort sett blaffen i hvordan puppene henger og om ribbeina ikke vises.

• Liker 2
Skrevet

Kan jo være noe i dette. En tilsvarende undersøkelse blant kvinner om puppestørrelse og vekt hadde nok konkludert med det samme; menn gir egentlig stort sett blaffen i hvordan puppene henger og om ribbeina ikke vises.

Dette tror jeg dessverre ikke stemmer, da undersøkelsen viser at 50% av de spurte mennene sier de ville dumpet dama om hun la på seg. 20% av kvinnene svarte det samme. Inntrykket mitt er at (i allefall unge) menn er mer opptatt av utseende på partneren enn kvinner er. (dette gjelder såklart ikke alle)

• Liker 4
Skrevet

Å sammenligne penis med pupper og ribbein er jo alt annet enn relevant. Skal man sammenligne kvinners tilsynelatende likegyldighet for penisstørrelse med menns likegyldighet for et eller annet på kvinnekroppen, må det isåfall være menns likegyldighet for hvorvidt vagina er trang eller ikke. Og jeg tror ikke du finner så mange menn som gir blaffen i om dama er trang nedentil eller om det er som å pule i løse lufta.

• Liker 3
Gjest gnækvåg
Skrevet

I kjærlighet betyr det og sykdom f.eks lite, men det er fint med gøy og. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Dette tror jeg dessverre ikke stemmer, da undersøkelsen viser at 50% av de spurte mennene sier de ville dumpet dama om hun la på seg. 20% av kvinnene svarte det samme. Inntrykket mitt er at (i allefall unge) menn er mer opptatt av utseende på partneren enn kvinner er. (dette gjelder såklart ikke alle)

Det var jeg ikke klar over, men det var ihvertfall urovekkende høyt.

Likevel reagerer jeg litt på hvordan spørsmålene er vinklet, for eksempel er mennene spurt om de ville gått fra kjæresten dersom hun la på seg betydelig, mens kvinnfolkene ble spurt om de hadde foretrukket at kjæresten hadde vært mer velutrustet.

Hadde man derimot spurt om mennene hadde foretrukket at kjæresten var tynnere, og kvinnene om de hadde gått fra kjæresten dersom han var betydelig mindre utrustet så tror jeg man hadde fått svar som hadde stilt mennene i litt bedre lys.

• Liker 5
Skrevet

Å sammenligne penis med pupper og ribbein er jo alt annet enn relevant. Skal man sammenligne kvinners tilsynelatende likegyldighet for penisstørrelse med menns likegyldighet for et eller annet på kvinnekroppen, må det isåfall være menns likegyldighet for hvorvidt vagina er trang eller ikke. Og jeg tror ikke du finner så mange menn som gir blaffen i om dama er trang nedentil eller om det er som å pule i løse lufta.

Har faktisk aldri hørt om menn som har gått fra dama fordi hun var for vid nedentil. Jeg har derimot hørt mye om jenter som har kastet menn på dør eller faktisk dumpet typen fordi han hadde for liten pikk.

• Liker 2
Skrevet

Har faktisk aldri hørt om menn som har gått fra dama fordi hun var for vid nedentil. Jeg har derimot hørt mye om jenter som har kastet menn på dør eller faktisk dumpet typen fordi han hadde for liten pikk.

Men fra hvilken part har du fått den begrunnelsen? Jeg tror kanskje noen menn med komplekser for penisen sin TROR de blir dumpet pga denne, men så er det egentig helt andre årsaker, som de evt ikke har selvinnsikt nok til å forstå. Jeg hadde et kort forhold med en fyr med liten penis for endel år siden, og selv om den var i minste laget (den var langt under snittet), var sexen såpass bra at om jeg hadde falt for resten av typen hadde jeg ikke dumpet ham pga penisen i hvert fall... ellers tror jeg at peniser rundt snittet (også mindre enn) er bra nok for de aller fleste kvinner, og at det ikke er så mange som f eks har en gjennomsnittlig utstyrt kjæreste og likevel "skulle ønske" at han hadde større? Samboeren min har gjennomsnittlig penis (har ikke målt, men 15+cm, antar jeg), og den synes jeg i grunn både ser og føles stor nok ut, på en normal/litt kraftig mann på ca 180.

• Liker 1
Skrevet

Har faktisk aldri hørt om menn som har gått fra dama fordi hun var for vid nedentil.

Er det dermed sagt at menn gir blaffen i om dama er vid eller trang nedentil?

• Liker 2
Skrevet

Jeg er litt likegyldig til størrelse, pga det er fellesopplevelsen med fyren som er det viktigste. Dvs si at han kan bruke ustyret sitt. Munn, hender og kuk sammenlagt.

Dog er en "perfekt" lur rundt 12-15 cm og lubben med "hammerhead".

Skrevet

Når mindre enn en av og fem kvinner vil at partneren skal ha større penis, men halvparten av menn ønsker seg større penis - vil man ikke da heller konkludere med at det er menn som fokuserer på størrelsen, ikke kvinner?

Dermed er ikke størrelsen "definitivt viktig" for annet enn uopplyste menn?

What he said :lur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er viktig. Syns små tisser er stygt og ekkelt og kvalmende rett og slett. Og jeg er kvinne. Juhu

Å klapp igjen ditt nedlatende rasshøl. Du er nok kanskje litt vid selv? Håper neste mann du gjør narr av slår inn trynet ditt.

• Liker 6
Skrevet
Dog er en "perfekt" lur rundt 12-15 cm og lubben med "hammerhead".

Lillebamsen!

Å klapp igjen ditt nedlatende rasshøl. Du er nok kanskje litt vid selv? Håper neste mann du gjør narr av slår inn trynet ditt.

Omagad, lol :ler:

Forumet er rosa og glamorøst, det kan bli litt overfladisk, men du snakker om å være hårsår. Det er nå ikke bestandlig like lett for kvinner heller...

• Liker 2
Skrevet

Er det dermed sagt at menn gir blaffen i om dama er vid eller trang nedentil?

Ehh, nei? Var det det jeg skrev eller?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Omagad, lol :ler:

Hæææ?

Endret av "gjest"
Skrevet (endret)

Ehh, nei? Var det det jeg skrev eller?

Antok du var ute etter å få frem en mening eller et generelt poeng, eller presenterte du kun en personlig betraktning? Isåfall; jeg har hørt det motsatte av hva du har hørt om.

Endret av NuckingFutz
Skrevet

Nå nei du, menn er hardere på kravspecen enn kvinner.

Skrevet

Har opplevd at menn med svært liten tiss er desto dyktigere med tunge og fingre :sengekos:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...