Gå til innhold

Hva "trenger"Jeg man av julepynt o.l?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må kjøpe alt nytt i år på grunn av stygg skillsmisse, men hva trenger man egentlig?

- juletrelys

- juletrefot

- teppe under juletreet?

- julegardiner

- adventsstake

- julestjerne

- pynt til treet

Noe mer dere kommer på? Selvfølgelig har man jo en del nips som nisser og engler og slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min lille leilighet var det nesten overpyntet med den listen du har der :fnise:

Pepperkakehus, julepledd, kranser og lykter?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teppe under juletreet? Vil ikke det bare se rotete ut og gjøre det vanskelig å støvsuge bort nedfallsnåler?

Og julegardiner? Ikke i mitt hus i alle fall.

Hvis du fjerner de to tingene fra lista di er det alikevel komplett og vel så det i mine øyne. Levende lys regner jeg med du har?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og julegardiner? Ikke i mitt hus i alle fall.

Det er ikke ditt hus jeg skal pynte :)

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må kjøpe alt nytt i år på grunn av stygg skillsmisse, men hva trenger man egentlig?

- juletrelys

- juletrefot

- teppe under juletreet?

- julegardiner

- adventsstake

- julestjerne

- pynt til treet

Noe mer dere kommer på? Selvfølgelig har man jo en del nips som nisser og engler og slik.

Masse levende lys. Det jeg har gjort før er å feste SLIKE på hvite lys. Syntes det ble kjempe koselig :D Har også brukt samme type, bare med snøfnugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker julegardiner på kjøkkenet, ellers i huset er det sort (gjennomsiktig) eller mørk mørk lilla med svart mønster <3

Har ikke teppe under juletre her, men det bruker min mor. Bruker å ha en stil på juletre, dette året vil jeg gjerne ha sort og sølv. I fjord var det rødt og gull.

Har nisser og engler i alle størrelser. Julekrans på utgangsdøra. Stjerner og slikt i vinduene. Hehe..

Glad i jul :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ditt hus jeg skal pynte :)

*fnis* Nei, hehe. Det var ikke meninga å virke frekk altså, ser nå at det kan se sånn ut. Jeg mente bare at julegardiner ikke trenger å være med på en "Må jeg ha" liste. Skal man ha alt nytt etter en skilsmisse er kanskje økonomi et viktig punkt også...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Nei, hehe. Det var ikke meninga å virke frekk altså, ser nå at det kan se sånn ut. Jeg mente bare at julegardiner ikke trenger å være med på en "Må jeg ha" liste. Skal man ha alt nytt etter en skilsmisse er kanskje økonomi et viktig punkt også...

Helt sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter ekstremt til jul.. Det ser ut som et lite jule-land når du kommer inn til meg... :sjenert:

Så hva du trenger er vel opp til hvor mye du vil pynte. Det som stod på listen din, er alt for lite for meg, og jeg hadde lagt til nisser, duker, lys og småting, kranser, enda flere julestjerner, røde små"lamper", trær med lys ute, nisser ute, lykter ute og inne, bakt mye av pynten, store julekuler til å henge i vinduer osv, osv..

Jada, jeg vet det, men er det jul så ER det jul :)

Edit:

Jeg bruker julegardiner på kjøkkenet, ellers i huset er det sort (gjennomsiktig) eller mørk mørk lilla med svart mønster <3

Har ikke teppe under juletre her, men det bruker min mor. Bruker å ha en stil på juletre, dette året vil jeg gjerne ha sort og sølv. I fjord var det rødt og gull.

Har nisser og engler i alle størrelser. Julekrans på utgangsdøra. Stjerner og slikt i vinduene. Hehe..

Glad i jul :nissevink:

Det beste juletreet i hele verden er det ekte treet, det grønne treet, som lukter nydelig og drysser som et helvet. Masse masse julekuler og alt-mulig-pynt, og pynt som gjerne er laget av barn og pepperkake-pynt og masse lys. Og gjerne en katt som angriper alt :fnise:

Ehm.... Jeg kjenner jeg gleder meg veldig til å pynte jul.....

Endret av UnderCover
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg lever på 18kvadrat, så har ikke stor plass.

I fjord hadde jeg to julenisser stående ved tv'n også hadde jeg en telys-adventsstake(?)(Som var et skikkelig bom-kjøp på plantasjen, blir nok til at jeg kjøper noe nytt i år.) + røde "kubbelys" med noe sånt glitter dill på. (Egentlig ganske fine) Også hadde jeg en sånn 7-ermet advnet dings til å ha i vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe pynt, bortsett fra noen tegninger nevøer og nieser har laget til oss:) Vi setter i gang en skikkelig husvask-bonanza og synes det er topp. Men nå har vi ikke barn, så vi spanter vel på oss en adventsstake og et plasttre om vi får det, tenker jeg. Det skal sies at jeg ikke har vært særlig fan av julepynt fra jeg var barn. Vet ikke hvorfor. Da pappa hang opp girlandere insisterte jeg på at de måtte ned, og da mamma la på duker irriterte jeg meg over fargene og motivene. Haldigvis for dem hadde de søskene mine som koste seg med det :yvonne:

Ja, så jeg foreslår at du kanskje ikke trenger så mye, trivelig blir det vel uansett:)

Endret av ElaineBenes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste juletreet i hele verden er det ekte treet, det grønne treet, som lukter nydelig og drysser som et helvet. Masse masse julekuler og alt-mulig-pynt, og pynt som gjerne er laget av barn og pepperkake-pynt og masse lys. Og gjerne en katt som angriper alt :fnise:

Ehm.... Jeg kjenner jeg gleder meg veldig til å pynte jul.....

Er litt ung for barn enda (22) og mamma har alt jeg og min søster laget som barn. Liker at det er litt orden på treet :sjenert:

Har 2 katter da, så den er liksom i boks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg pleier å "spice" opp juletreet med en litt frekk versjon av julekuler, nemlig analkuler.

Da lurer jeg på hva du plasserer på toppen av treet. En fleshlight, som en litt frekk versjon av juletrestjerna?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på hva du plasserer på toppen av treet. En fleshlight, som en litt frekk versjon av juletrestjerna?

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å "spice" opp juletreet med en litt frekk versjon av julekuler, nemlig analkuler.

:biggrin:

Hvis du får besøk av barn eller oldemor i løpet av julen og de spør hva det er, hva svarer du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...