Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har reist med DFDS til København. Skal en tur i høstferien med mann og yngstejenta. Vi har bestilt Commodore Suite, og lurer på om noen har prøvd disse lugarene. Reiser forøvrig med Pearl seaway. Og buffeen ombord er den bra? (og frokosten?)

Har reist noen ganger til Kiel, men vet jo at denne båten nok ikke kan sammenlignes med de to som går der.

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Dfds synes jeg er en vanvittig kjedelig båt, buffeen er helt grei, frokosten har vi aldri spist ombord. Vi var på tur med denne i vinter og det ble ingen sukses.

Skrevet

Selve båten er en hel del kjedeligere enn fantasy/magic-båtene. Commodorelugarene er mye bedre en standardlugarene hos DFDS, men ikke så veldig mye bedre enn standardlugarene hos Fantasy/Magic. Synes jeg.

Reisemålet er for øvrig mye mer spennende med DFDS enn Fantasy/Magic. København :hjerte: Det er vel egen frokostbuffet for commdore-reisende hvis jeg ikke husker feil, og jeg mener jeg syntes den var veldig bra. Nå er dette noen år siden, så mye kan jo ha forandret seg siden da. Forrige gang vi reiste med DFDS hadde vi vanlig lugar, men jeg kan jo nevne litt om erfaringen når det gjaldt middag på den turen; ikke imponert.

I mine øyne ville perfeksjon vært om Fantasy/Magic-båtene gikk til København :)

Uansett er jeg HELT sikker på at dere får en strålende tur. Det gjør alltid vi, uavhengig av båtvalg og lugarvalg :)

Skrevet (endret)

Selve båten er en hel del kjedeligere enn fantasy/magic-båtene. Commodorelugarene er mye bedre en standardlugarene hos DFDS, men ikke så veldig mye bedre enn standardlugarene hos Fantasy/Magic. Synes jeg.

Reisemålet er for øvrig mye mer spennende med DFDS enn Fantasy/Magic. København :hjerte: Det er vel egen frokostbuffet for commdore-reisende hvis jeg ikke husker feil, og jeg mener jeg syntes den var veldig bra. Nå er dette noen år siden, så mye kan jo ha forandret seg siden da. Forrige gang vi reiste med DFDS hadde vi vanlig lugar, men jeg kan jo nevne litt om erfaringen når det gjaldt middag på den turen; ikke imponert.

I mine øyne ville perfeksjon vært om Fantasy/Magic-båtene gikk til København :)

Uansett er jeg HELT sikker på at dere får en strålende tur. Det gjør alltid vi, uavhengig av båtvalg og lugarvalg :)

Takk for info. Det er frokost inkludert ja, i en egen restaurang. Suitene er nyoppusset for et par år siden. Det er 3 forskejllige commadore lugarer. Standard, Lux og suite, Vi har valgt de srørste. En fin tur får vi nok uansett. Vi koser oss alltid på tur. Nå skal vi ha en liten rundtur, med tok fra Stav. til Oslo. Båtturen til København. Tog til Bergen og fly hjem derfra. Har i alle fall en jente på snart 13 som gleder seg en hel haug. Endret av ToveM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...