AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Nå er jeg ikke gravid enda. Av og til har jeg veldig lyst på barn, men det tror jeg er mest pga.at jeg jobber med små barn, og jeg blir sjarmert.. Jeg har to fra før, skilt og er inn i et nytt forhold. Min nåværende mann har begynt å "mase". Også venniner og søstre. For hans del haster det litt mer enn mitt vedkommende, grunnet alderen hans. Han har ingen barn fra før. Men dersom jeg er egoistisk nok, tenker jeg som så.. I etterkant av begge mine svangerskap har jeg brukt LANG tid på å komme ned til en normal vekt igjen. Jeg legger på meg veldig under graviditeten, og er treig til å få av meg de ekstra kiloene. Jeg føler jeg har ødelagt brystene og magen min. Ok, nå er det sikkert mange som blir provosert her. Men hadde dere sett meg, hadde dere endret mening. Det er MASSE overflødig, skrukkete hud som ikke har trukket seg inn igjen. Jeg er ung, pen og veltrent ellers, så folk må jo få seg bakoversveis når jeg går i bikini. Dessuten har jeg splittet magemusklene mine.. Jeg føler jeg har mistet kontrollen over bekkenmuskulaturen til tider, da i forbindelse med trening og sex... I forbindelse med trening skjer det av og til uhell, i form av at jeg tisser meg ut.. Hvordan blir det da å gå gravid med nummer tre!? Noen som skjønner bekymringene mine? Bør jeg gå til samtale med lege før vi evt. blir prøvere? Tenker i forhold til bekken og magemuskler...
nummer 2 Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Jeg har 'bare' et barn fra før, men kan skrive under på flapsete strekete mage og Laaang tid på å finne formen igjen. Når det gjelder bekken og blærekontroll ville jeg nok tatt dette opp med lege på forhånd. I mange tilfeller er det noe en kan gjøre med blæren i alle fall Lykke til med å bestemme dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå