Gjest RoNo Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Lillesøsteren min på 25 sier jeg har for stor mage!!!! Jeg er 174 cm høy og magemålet mitt er 75 cm rundt midjen. Bruker 75C, er 77 cm rundt brystkassen, er 67 kg i dag. Ser jo at jeg har en rimelig rett figur, men er usikker på om jeg større rundt midja en andre. Fikk litt kompleks og ble lei meg. (Har tross alt født 2 barn og vet at jeg ikke er noen Barbie). Hva er dine mål? Og er du formøyd med dem?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Stor mage? Ikke som helst vil jeg si. Forskjell på å ha 75 cm rundt magen med fett eller 84 cm rundt magen med muskler og lav fettprosent da... Jeg er lavere enn deg og har større magemål. Har lav fettprosent, men mye muskler..
Rumleskaft Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Lillesøsteren min på 25 sier jeg har for stor mage!!!! Hadde hun vært 5 -FEM- hadde det vært mer normalt. Nå vet jeg fint lite om hvordan du ser ut, men BMI'en din (som man ikke skal henge seg for mye opp i) er ihvertfall helt normal. Jeg er 163 høy og veier 56-58 kg(spørs hvilken dag i måneden det er ). Har født 1 barn. Be henne holde snatran og tenke på sine egne saker om hun kommer med lignende utsagn flere ganger! Du skal ikke legge om livsstil eller slanke deg på grunnlag av noe noen andre sier eller mener, det er DIN kropp og DU bestemmer!
Gjest *Maja* Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 til søsteren din Du er absolutt ikke noe stor. At vi skriver inn midjemål vil ikke bidra noe, da vi alle har forskjellige kroppsfasonger. Det vil si at noen kan være både mindre og større enn deg uten at det har noe å si om hvordan de faktisk ser ut i en helhet. Ikke bry deg hva søsteren din sier...du er flott som du er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå