bippbipp Skrevet 29. november 2003 #1 Skrevet 29. november 2003 Sinnssyk? Å være sinnssyk i dag er et privilegium. Derfor har jeg her tenkt å skrive en liten innføring i de sinnssykes liv. 1. HVORDAN BLIR MAN SINNSSYK? Det er lettere enn de fleste tror. En metode jeg ikke vil anbefale er å sette seg utenfor et sinnssykehus og skrike "Jeg er sinnssyk". Ingen tror på noe slikt - ingen ekte sinnssyke innrømmer noen gang at de er sinnssyke. Det som da kan skje, er at du havner bak lås og slå på et eller annet sinnssykehus, mer om dette i et senere avsnitt. Den enkleste måten å bli sinnssyk på er å heade en fotball ca. 500 000 - 600 000 ganger på en time. Derfra kommer uttrykket "fotballgal". Har du dårlig tid, finnes det mange kortversjoner - du kan heade en kanonkule, for eksempel. 2. HVA LEVER SINNSSYKE AV? Det er alt etter hva de kan. De fleste sinnssyke er politikere - eller de underviser på Grong Videregående Skole. Er du ny-sinnssyk og arbeidsledig, kan jeg anbefale et liv som gatemusikant. Sett deg på et gatehjørne med et trekkspill (de fleste sinnssyke har trekkspill) og spill Finn Kalvik-sanger, helst naken, men om du har en Kykelikokos-T-skjorte anbefales det å ta den på. Sett opp en plakat ved siden av deg som sier "Hjelp meg å få råd til en ny hjerne". Ved dagens omme har du vanligvis akkurat nok penger til dagens matrasjon - en grønn Bugg. 3. KAN SINNSSYKE KJØRE BIL? Selvsagt - med noen få forhåndsregler. Først en promilletest. Du tar en blodprøve - de fleste sinnssyke tar blodprøven i halsen, og gjerne med øks. Det som kommer ut av blod kan du kjøre gjennom en helt vanlig separator - hvis det er mer alkohol enn blod, er det lurt å holde seg inne. Så kan du begynne å kjøre. En undersøkelse foretatt av Fjærnerud Consult viser at de fleste sinnssyke foretrekker svenske biler, men vi anbefaler den nye Maniac-bilen, Curbro, som er designet spesielt for sinnssyke. Den er mye lettere å styre enn en vanlige biler, blant annet fordi rattet er plassert i taket og bilen har bare to dekk. En vanlig Curbro MCX-551 koster ca. 1,3 millioner kroner. I løpet av sommeren lanseres den nye Curbro NDY-662, som er mye sikrere å kjøre, blant annet fordi den ikke har motor. 4. HVORDAN FORMERER SINNSSYKE SEG? Tja, si det... Gjennom tiden har det hersket mange teorier, en av dem er at de formerer seg ved deling. Nå viser det seg at dette er feil - de formerer seg faktisk ved vanlig seksuell omgang. Riktignok er det ikke alltid det resulterer i barn, men det har mange årsaker, blant annet fordi den kvinnelige sinnssyke har veldig mange kroppsåpninger, og den mannlige sinnssyke har ofte problemer med å velge - hvilket kan medføre at den kvinnelige sinnssyke f.eks. mister et øye. Denne formeringen kan skje overalt - i brennende hus, på T-banen, i en lysekrone eller på IKEA. Populære sex-leketøy er sigarer, flygler, biler, hammere og telefonkataloger. 5. HVA SKJER PÅ ET SINNSSYKEHUS? I dine første måneder på sinnssykehuset spiser du sviskegrøt og strikker. Den neste tiden spiser du sviskegrøt og strikker. Så kommer du til den store spenningsperioden, hvor du spiser sviskegrøt og strikker. Etter dette er du klar til å gå over til neste del av sinnssykehusperioden. Først lobotomerer de deg, så får du ta en stor skriftlig prøve. Får du minst 52 poeng av 50 mulige, blir du forfremmet til ansatt. Livet til en ansatt på sinnssykehus går stort sett ut på å spise sviskegrøt, strikke og kommandere de andre sinnssyke rundt på gulvet. 6. HAR VI NOEN BERØMTE SINNSSYKE I NORGE? Nå er egentlig "berømte sinnssyke" en selvmotsigelse, siden det er et mål for alle sinnssyke å holde det skjult at de egentlig er sinnssyke (ettersom de som regel hater sviskegrøt). Men det går teorier. Mannen som i fjor vant 13 millioner kroner i Lotto og kjøpte grønn Bugg for alle penga, har aldri innrømmet at han er sinnssyk, men vi kan ta med at ekspeditrisen som satt i kassen da han kom for å kjøpe Bugg, ble lagt inn på et sinnssykehus. Hun er nå ferdig med sitt første skjerf. Ellers har vi f.eks. Carl I. Hagen, Dronning Sonja, Pål Bang-Hansen, Olaf Solstrand, Ronald McDonald, Ole Gunnar Solskjær, Jan Garbarek og Frank Krog. 7. HVORDAN KJENNER DU IGJEN EN SINNSSYK? I tillegg til at de hater sviskegrøt, er dette typiske trekk på sinnssyke: På en fotballkamp vet du at treneren er sinnssyk hvis han heier på feil lag. Blant publikum er det ikke uvanlig å se sinnssyke prøve å kjøpe pølser på do eller drikke øl med rektum. På elgjakt er det vanskelig å kjenne igjen en sinnssyk, men du vet det sikkert hvis det er to helt like elger i nærheten, han / hun legger seg ned for å skyte, og blir forbannet da han treffer feil elg. Sinnssyke menn sitter når de tisser - på et pissoar. Menn er garantert sinnssyke hvis du ser dem ta graviditetstest. Men pass deg! Du kan lett bli sinnssyk selv hvis du ser at han tester positivt! På julaften kryper sinnssyke nisser ned pipa med hodet først. Satanister tenner på kirker - sinnssyke satanister sniker seg inn i kirken for å tenne på den breddfulle dåpsfonten. Sinnssyke svømmere har ofte vannskrekk. Når en sinnssyk har kusma, spiser han/hun kalkun med sugerør. Sinnssyke jenter blir i ekstra godt humør når de er premenstruelle. Alle sinnssyke stemmer Fremskrittspartiet - til og med Torbjørn Jagland gjør det!
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 29. november 2003 #2 Skrevet 29. november 2003 Hehe.... tro om ikke kanskje Fella er sinnsyk..
Gjest Madam Felle Skrevet 29. november 2003 #3 Skrevet 29. november 2003 Hehe.... tro om ikke kanskje Fella er sinnsyk.. :o Jeg er hva???????? :o :o :o :o
Gjest Madam Felle Skrevet 29. november 2003 #5 Skrevet 29. november 2003 Hihi Og du synes det var morsomt din fjærdott? :evil:
bippbipp Skrevet 29. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2003 Og du synes det var morsomt din fjærdott? :evil: jepp, og d synes jeg fremdeles...hihihihihihihihiihihihiihihihiihihiihihiihihihihiihihihihihiihihihihihihihiihihihihiihihiiihihhhhhhhiiiiiiihihihiihihihihiihihihihihiihihi
Gjest Madam Felle Skrevet 29. november 2003 #7 Skrevet 29. november 2003 Nå syns jeg du skal være litt snill :fy: Ellers blir det ikke noen julepresang på deg
dolly duck Skrevet 29. november 2003 #8 Skrevet 29. november 2003 Dere bør hvere snille mot madammen Hun har da ikke gjort dere noe. dere skal ikke le av sånt. :o :o :o :o :o :o :o
Gjest Madam Felle Skrevet 29. november 2003 #9 Skrevet 29. november 2003 Takk Dolly du er snill :klem2:
Gjest Madam Felle Skrevet 29. november 2003 #11 Skrevet 29. november 2003 såja bippen nå må du roe ned ellers kan du skade deg selv med all den latteren
bippbipp Skrevet 30. november 2003 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2003 Madammen og Bippen konkurrerte om hvem som var rikest. Madammen skrøt og sa at hun var så rik at hun kunne kjøpe hele verden. Da svarte Bippen:-selger ikke!!
Gjest Madam Felle Skrevet 30. november 2003 #15 Skrevet 30. november 2003 I vektløfting synes jeg ikke at en plutselig, ukontrollert urinering skulle være grunn til diskvalifisering.
dolly duck Skrevet 30. november 2003 #17 Skrevet 30. november 2003 Dere må hvere litt forsiktige og liste dere stilt på tå ellers får bippen lagt dere inn. Husk at bippen jobber på Kufiolillasinsykehus. der får dere bare flagermus til frokost, til lunsh får dere meitemark.til middag er det skrumplever og til kvels er det vridde nyrer.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. november 2003 #20 Skrevet 30. november 2003 Holder meg langt unna sykehuset til bippen gitt :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå