Gå til innhold

Bestilt bagasje hos Norwegian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lite vant til å fly, så beklager om dette er et dumt spørsmål. Men da jeg bestilte flybilletten, bestilte jeg et kolli med bagasje. Siden dette er billigere å kjøpe på nettet enn ved innsjekkingen. Men nå tror jeg at jeg ikke trenger å sjekke inn bagasjen likevel, men ha med meg kun håndbagasje. Blir det da noe krøll siden jeg har bestilt innsjekket bagasje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei.. men du får ikke pengene tilbake

Skrevet

Takk for svar! Spiller ingen rolle med pengene. Noen som vet om jeg kan gå rett til gaten med håndbagasjen, uten å sjekke inn først?

Skrevet

Du bør sjekke inn på automatene, for å få boardingkort, men da trykker du kun på håndbagasje over kolli du skal ha med.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Noen som vet om jeg kan gå rett til gaten med håndbagasjen, uten å sjekke inn først?

Nei, du sjekke inn for å få Boarding pass.

Deretter gjennom sikkerhetskontrollen før du går til gaten.

Skrevet

Bare vær så snill å ikke ha med deg en enormt stor håndbagasje! Irriterer meg grønn over de som skal spare, og dermed har med seg gigantiske trillekofferter ombord på flyet, sånn at midtgangen er proppfull med kofferter og jeg ikke får plass til min lille ryggsekk en gang...

• Liker 3
Skrevet

Bare vær så snill å ikke ha med deg en enormt stor håndbagasje! Irriterer meg grønn over de som skal spare, og dermed har med seg gigantiske trillekofferter ombord på flyet, sånn at midtgangen er proppfull med kofferter og jeg ikke får plass til min lille ryggsekk en gang...

HVordan kan midtgangen være full av kofferter? All bagasje skal være under setet foran eller i hyllen over, noe annet er jo ikke lov og truer flysikkerheten.

Ellers er jeg helt enig. Er så lei av hensynsløse folk med stor håndbagasje, gjerne veske og taxfree i tillegg til trillekoffert.

Skrevet

Nei, du sjekke inn for å få Boarding pass.

Deretter gjennom sikkerhetskontrollen før du går til gaten.

Nå må du også vise boardingpass i sikkerhetskontrollen for i det hele tatt å få komme inn i avgangshallen.

Skrevet

Nå må du også vise boardingpass i sikkerhetskontrollen for i det hele tatt å få komme inn i avgangshallen.

Det må du nok ikke. Det holder at du viser melding som du har fått på tlf om at det er klart til innsjekk. Med Norwegian holder det da at du møter ved gaten senest 20 min før avgang(innenlands). Skal du reise utenlands, må du derimot sjekke inn :gjeiper:

Skrevet

Boardingpass, reisebekreftelse, poteto, potato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...