AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #21 Skrevet 7. september 2011 Høsten er her.. Det har jo regnet konstant siden slutten av juni. Det er faktisk ikke tull en gang, at man kan telle på et par hender hvor mange dager med oppholdsvær det har vært...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #22 Skrevet 7. september 2011 Bra det er flere enn meg som setter spørsmålstegn ved alt regnværet! Ja, jeg kan forstå at restene av Irene kom til Norge denne helgen, men det forklarer likevel ikke alt regnet i hele sommer. Lenge siden det har vært skikkelig sommer. Jeg husker det begynte for 3 somrer siden. Da var det sommer i april og mai, og masse regn i juni og juli. Da måtte vi dra helt ned til Italia for å få sol og skyfri himmel og 30 grader i skyggen Ja, det er nok mye med alt polene har skiftet stilling og at det er global oppvarming. Husker da jeg var barn, da var det snø når det var vinter, regn når det var høst, sol når det var sommer og om våren smeltet snøen når det skulle og våren sprang ut som før Idag kan det plutselig snø i mai og være høst om sommerern... TS :goddbye:
otilie Skrevet 7. september 2011 #23 Skrevet 7. september 2011 (endret) Det pøsregner nå også forresten, og trommer hardt på ruta mi. Sover med åpent vindu, og hører det pøse ned. Det er jo koslig, men likevel...hva skjer? KOSELIG??????????? Ja det er koselig når det blir flom!!! Her er deler av veiene stengt fordi regnet har ødelagt veien for andre gang siden juli!! Og i juli var det flom her som ødela masse veier og hus, og togskinner!! Vi kan ikke ta tog på en jævli god stund fordi regnet har ødelagt hele driten!! Det var koselig med regn i begynnelsen, men nå som det har regna i hele sommer, og dem frykter flere flommer, så blir jeg sur og oppgitt hver gang det regner igjen Hater regn:((((( Endret 7. september 2011 av otilie
Gjest Consensio Skrevet 7. september 2011 #24 Skrevet 7. september 2011 Det har jo regnet konstant siden slutten av juni. Det er faktisk ikke tull en gang, at man kan telle på et par hender hvor mange dager med oppholdsvær det har vært... Hvor i huleste er det du bor da?
Gjest Nedfall Skrevet 7. september 2011 #25 Skrevet 7. september 2011 Syns det er helt flott med ruskevær. Da trenger man ikke å få dårlig samvittighet for å være inne. (Ikke så mye ihvertfall)
Gjest Nedfall Skrevet 7. september 2011 #26 Skrevet 7. september 2011 Bra det er flere enn meg som setter spørsmålstegn ved alt regnværet! Ja, jeg kan forstå at restene av Irene kom til Norge denne helgen, men det forklarer likevel ikke alt regnet i hele sommer. Lenge siden det har vært skikkelig sommer. Jeg husker det begynte for 3 somrer siden. Da var det sommer i april og mai, og masse regn i juni og juli. Da måtte vi dra helt ned til Italia for å få sol og skyfri himmel og 30 grader i skyggen Ja, det er nok mye med alt polene har skiftet stilling og at det er global oppvarming. Husker da jeg var barn, da var det snø når det var vinter, regn når det var høst, sol når det var sommer og om våren smeltet snøen når det skulle og våren sprang ut som før Idag kan det plutselig snø i mai og være høst om sommerern... TS :goddbye: Mer regn pga global oppvarming? Mulig. Polskifte? Nei.
Cho Kon It Skrevet 7. september 2011 #27 Skrevet 7. september 2011 Sånt går i bølgedaler, været og årstidene er milde i ti år, og så er de plutselig helt ekstreme i de ti neste. Sånn er livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå