Gå til innhold

Det regner så mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det regner og regner og regner ... hva er det som skjer? Idag var DET grusomme regnværet, og itillegg blåste det kraftig.

Det er kanskje bra, for da vil strømprisene gå ned?

Dessuten liker jeg regn, det er koslig og kle på seg støvler og regntøy og bare gå ute i regnet :) men syns bare at det er så rart at det regner sånn. Jeg bor jo i Oslo, ikke Bergen ;)

Skrevet

Det pøsregner nå også forresten, og trommer hardt på ruta mi. Sover med åpent vindu, og hører det pøse ned. Det er jo koslig, men likevel...hva skjer?

• Liker 1
Skrevet

Det regner her i Bergen også. Masse.

Vi er vel mer vandt til det enn i fleste og jeg lever egentlig godt med det, vant til det. Men klart det kan bli litt mye en gang i blant.

Når det er sagt så er vel høsten den årstiden hvor regnet kan bli på det heftigste.

Man får krype opp i sofaen med varm sjokolade og en god film etter en frisk tur med gode klær i regnværet og være glad for at man ikke bor i tørkerammede deler av verden. Eller? :dagens-rose:

• Liker 3
Skrevet

jo, selvfølgelig så er jeg glad for alt vannet. Men jeg kan ikke huske at det har regnet så mye og så kraftig i oslo alle årene jeg har bodd her ... så jeg lurte på hva som skjedde med været...

• Liker 2
Skrevet

Det regner her i Bergen også. Masse.

Vi er vel mer vandt til det enn i fleste og jeg lever egentlig godt med det, vant til det. Men klart det kan bli litt mye en gang i blant.

Når det er sagt så er vel høsten den årstiden hvor regnet kan bli på det heftigste.

Man får krype opp i sofaen med varm sjokolade og en god film etter en frisk tur med gode klær i regnværet og være glad for at man ikke bor i tørkerammede deler av verden. Eller? :dagens-rose:

Vet ikke hvor i all verden rosen kom fra, den skulle ikke være der. Må ha kommet borti noe.

• Liker 1
Skrevet

Du vet ikke hvorfor det regner?

Skrevet

Du vet ikke hvorfor det regner?

?

Skrevet

jeg har opplevd mye verre vær i oslo enn i bergen jeg da :P til tross for at jeg har bodd i bergen hele livet

Skrevet

jeg har opplevd mye verre vær i oslo enn i bergen jeg da :P til tross for at jeg har bodd i bergen hele livet

Kan forsåvidt si det samme.

Født i Bergen men vokste opp på sørlandet, før vi flyttet tilbake til Bergen, hvor jeg stort sett har bodd siden.

Regn, lyn og torden var mye kraftigere der enn her i Bergen, når det først satte inn.

Eller er det barndomsminnene som spiller meg et puss?

Skrevet

Ikke så mye regn som jeg forventet her på sørlandet! Jeg liker regn på høsten :)

Skrevet

Det regner og regner og regner ... hva er det som skjer? Idag var DET grusomme regnværet, og itillegg blåste det kraftig.

Det er kanskje bra, for da vil strømprisene gå ned?

Dessuten liker jeg regn, det er koslig og kle på seg støvler og regntøy og bare gå ute i regnet :) men syns bare at det er så rart at det regner sånn. Jeg bor jo i Oslo, ikke Bergen ;)

http://www.na24.no/article3209689.ece

Tross flom og krise piskes kraftprisene oppover.

...Men det ventes også at prisene vil stige ytterligere.

Skrevet

jo, selvfølgelig så er jeg glad for alt vannet. Men jeg kan ikke huske at det har regnet så mye og så kraftig i oslo alle årene jeg har bodd her ... så jeg lurte på hva som skjedde med været...

Hadde du lest avisen hadde du visst at det var restene av "Irene" som traff sør- og østlandet i går kveld og natt. Ikke noe unormalt

Skrevet

Hadde du lest avisen hadde du visst at det var restene av "Irene" som traff sør- og østlandet i går kveld og natt. Ikke noe unormalt

Men nå er det jo ikke bare i går kveld og natt det har regnet mye. Det har kommet mye nedbør i hele sommer.

Skrevet

Jeg synes det er kjempekoselig når det regner.. er et ordentlig innemenneske og trives best under et teppe i sofaen med varm kakao og en god film:) Lyden av regn mot vinduet er bare helt fantastisk:)

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Dette burde forklare saken...

Våteste Oslo-sommer på 61 år - Aftenposten

Det er vel den såkalte "Globale oppvarmingen" som slår til. Kaldere og fuktigere, stikk i strid med varmere vær som "oppvarming" vanligvis hentyder til. :popcorn:

Global oppvarming handler ikke om at det blir varmere overalt, men at gjennomsnittstemperaturen på hele kloden blir høyere. For oss som bor i "utkanten" vil det bare bety mer vær. Mer regn, mer vind osv.

• Liker 2
Skrevet

Her skinner sola fra nesten skyfri himmel. :)

Vi koser oss med deilig høstvær og lader batteriene før en lang og mørk vinter. Fantastisk sommer og høst så langt i år.

Hilsen nordboer

• Liker 1
Skrevet

hmm konspirasjon fra alle regntøy produsenter

akkurat nå er jeg himla glad jeg kjøpte nytt regn utstyr for en tid tilbake.

morro å "hoppe" I vanndammer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...