AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Jeg elsker høye kvinner. Jeg er kvinne selv (lesbisk) og når jeg ser en høy kvinner blir jeg nesten helt mo i knærne. Det er så utrolig sexy. Jeg vil ha en kjæreste som er rundt 1.80. Vennene mine syns at det er litt rart, og at jeg ikke bør kreve at jenter er høy fordi de fleste ikke er det. Hvorfor det? Heterofile kvinner liker høye menn, hvorfor kan ikke jeg drømme om høye kvinner? Syns dere at jeg krever for mye, hvis jeg leter etter en høy kjæreste? Jeg ligger bare ikke merke til lave jenter like mye. Jeg mener ikke å være slem, men jeg syns ikke lave kvinner (lavere enn meg) er ikke like attraktive. Det kan da ikke forventes at jeg vil ha alle sammen.
Envy Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Synes du skal få lov til å lete etter en høy kvinne, men husk at du kan bli overrasket, og mo i knærne av ei lav ei også 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Det er da ikke å kreve for mye. Liker du høye jenter så liker du høye jenter. Vi har alle våre preferanser når vi jakter på drømmepartneren. Datteren min er høy og flott (180) og hadde hun vært lesbisk kunne jeg prøvd å ordne kontakt, men dessverre. Du går for det du ønsker og jeg håper du lykkes. Masse lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Datteren min er høy og flott (180) og hadde hun vært lesbisk kunne jeg prøvd å ordne kontakt, men dessverre. Teaser. :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Teaser. :gjeiper: I know, dårlig gjort. Nå er du jo heldig som bor i Norge da, hvor det er relativt mange høye kvinner i forhold til de fleste andre land. Hør i hvert fall ikke på vennene dine. Du leter etter det du liker, ikke det de liker. Du forteller vel ikke hva som er rett for dem? Men som en annen her sa, kanskje du blir mo i knærne av en vakker lav kvinne? You never know. Uansett er jeg sikker på at du ender opp med den store kjærligheten. Bare ikke nøy deg med det nest beste, du kan helt sikkert få det beste.
Rofl Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Mmm, høye kvinner med lange bein <3 Helt enig med deg der. Helt greit å ville ha en høy jente. Høy gutt
Gjest Espen Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Har alltid likt høye damer selv. Det er bare usikre menn som er redd for damer som er høyere en seg selv. Søstra til en kamerat er faktisk 188. Det er mye, men likevel er hun så selvsikker og heller ikke redd for å gå i høyeheler. Og utrolig fin rumpe og bein. Kjenner jeg blir helt varm i kroppen av å tenke på henne.
Gjest "gjest" Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 Jeg forstår deg godt siden jeg elsker høye menn. Bare gå og finn deg en høy dame du.
Gjest espen Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 Jeg forstår deg godt siden jeg elsker høye menn. Bare gå og finn deg en høy dame du. Hvor høy er en mann når du mener høy?
Rofl Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Jeg er over 190 og regner meg som høy men alt kommer jo an på hva du er vant til.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #11 Skrevet 7. september 2011 Jeg elsker høye kvinner. Jeg er kvinne selv (lesbisk) og når jeg ser en høy kvinner blir jeg nesten helt mo i knærne. Det er så utrolig sexy. Jeg vil ha en kjæreste som er rundt 1.80. Vennene mine syns at det er litt rart, og at jeg ikke bør kreve at jenter er høy fordi de fleste ikke er det. Hvorfor det? Heterofile kvinner liker høye menn, hvorfor kan ikke jeg drømme om høye kvinner? Syns dere at jeg krever for mye, hvis jeg leter etter en høy kjæreste? Jeg ligger bare ikke merke til lave jenter like mye. Jeg mener ikke å være slem, men jeg syns ikke lave kvinner (lavere enn meg) er ikke like attraktive. Det kan da ikke forventes at jeg vil ha alle sammen. Jeg er 183 og kvinne, men er ikke lesbisk. Blir litt glad av å høre om de som liker høye kvinner Ikke alle som liker det. Hadde jeg møtt deg så hadde jeg kanskje flørtet litt med deg likevel. Ellers så har jeg møtt et par menn som har vært besatt av høye kvinner. Begge hadde tidligere vært forelsket i noen som var høye og etter det vært helgira. Derfor grubler jeg litt på om det også gjelder deg. 2
Gjest "gjest" Skrevet 7. september 2011 #13 Skrevet 7. september 2011 (endret) Hvor høy er en mann når du mener høy? Jeg er over 190 og regner meg som høy men alt kommer jo an på hva du er vant til. Søk på "Høye menn" her inne og dere finner tråden min og kan lese for dere selv. Endret 7. september 2011 av "gjest" 1
Stefan Skrevet 7. september 2011 #14 Skrevet 7. september 2011 Det er nå ikke bare slik at det er bare kvinner som har lov til å ha preferanser i forhold til høyde på menn. Selvsagt får kvinner og menn ha preferanser når det kommer til kvinner også. Har en kompis som ikke rører kvinner som ikke er over 1.75 og slanke. At jeg mener det er overfladisk påvirker uansett ikke tenningsmønsteret hans. 2
Rainbow Skrevet 7. september 2011 #15 Skrevet 7. september 2011 Jeg liker kvinner som er like høye som meg eller litt høyere. Så høye som 180 hadde blitt for mye for meg siden jeg bare er 164 selv. Men har da sett noen høye kvinner på de skeive utestedene, så det kan da godt hende du finner noen! :-)
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #16 Skrevet 10. september 2011 Av ren nysgjerrighet, hvor høy er TS selv? Sånn i forhold til menn som liker høye kvinner liksom, så har jeg inntrykk av at lesbiske egentlig foretrekker de som er på sin egen høyde?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #17 Skrevet 10. september 2011 Av ren nysgjerrighet, hvor høy er TS selv? Sånn i forhold til menn som liker høye kvinner liksom, så har jeg inntrykk av at lesbiske egentlig foretrekker de som er på sin egen høyde? 1) Jeg er 174. Så jeg er høy selv og jeg ønsker en som er høyere enn meg selv. Jeg liker ikke å være høyere enn henne. 2) Lesbiske er akkurat som alle andre, så det er forskjell på hva vi liker. Jeg liker høye, andre jenter kan like lavere jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå