Gå til innhold

Louis Vuitton

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en ekte LV monogram veske, og lurer på om noen her vet når skinnet får denne gyldne brune fargen. Når vesken er helt ny, har den veldig lyst skinn på håndtakene, ser jo nesten ut som fake. Noen som vet om de kopierte veskene blir brune i skinnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er usikker på eksakt hvor lang tid det tar, men ser at flere skriver at de ser merkbar forskjell etter et års tid. Prosessen vil også gå raskere når skinnet er eksponert for solskinn, oksygen og dersom du bruker noen typer oljete produkter på hendene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar jo tid før skinn får patina. Det er jo avhengig av hvor mye og hvordan du bruker vesken, samt hvordan du tar vare på den.

Du kan jo høre i butikken hva slags produkter de anbefaler å sette inn vesken med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde min i dustbaggen i 3 år og brukte ikke vesken mye. Så kjøpte jeg skuldersnor og bruker den ukentlig. Det tok da 4 måneder, og at den stod i sola i vinduet... Nå er den mye finere og mørkere..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar dere :) noen som vet om de kopierte får gyllen farge, eller om dem holder seg lyse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de fake skifter ikke farge. De blir møkkete, men skifter ikke noe farge. Derfor det er så mange nyanser av de fake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...