AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Jeg leter etter en tegneserie/film fra tidlig/midt på 90-tallet. Den handlet om en prinsesse, tror i hvert fall hun var prinsesse og så vidt jeg husker bodde hun med sin far i et slags slott. Det er ikke noe disneyprinsesse. Har veldig lite å gå på, men tror jeg husker kjolen hennes. Nedre halvdel var rosa og øverste del var et slags korsett med snøringer i blandt annet gult. Husker at det ble solgt badeskum-figurer av henne. Lurer på om hun het noe som goldielocks (men ikke som i gullhår og de tre bjørnene). Ikke veldig detaljert, men hvis noen husker hva hun eller serien het hadde jeg blitt veldig glad!
loffen Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Det er ikke Barbie da? I nøtteknekkeren f.eks?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Det er ikke Barbie da? I nøtteknekkeren f.eks? 99% sikker på at det ikke er en Barbie-film:)
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Oh, fant det ut selv! Lady Lovelylocks:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå