Gjest Fuglehue Skrevet 29. november 2003 #1 Del Skrevet 29. november 2003 i misjonæren er dette normalt? Jeg føler meg så ekkel hver gang jeg spør om vi kan bytte stilling, så dobbeltmoralsk, siden jeg sier "jeg vil jo at du må ha det godt" men begge å jo ha det godt og han sa selv at stønning motiverer til å fortsette men uansett. Åssen skifter dere stilling, har dere samme vrangforestillinger som meg eller gjør dere det bare uten videre? Det er jo selvfølgelig godt med misjonær men ikke orgasmisk-godt bare kosegodt og man vil jo gjerne ha det første. Tror heller ikke jeg er slapp i musa for vi strever ganske mye med å få den inni der og jeg bruker minitamponger når det er den tida så HA masse tøys her på morran ja men skal det ut såskal det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 29. november 2003 #2 Del Skrevet 29. november 2003 Ganske mange har det nok akkurat som deg. Slipp deg løs og lek mer både med deg selv og partneren. Sex skal jo egentlig være morsomt, ikke stressende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 29. november 2003 #3 Del Skrevet 29. november 2003 Take control. Istedenfor å spørre om å bytte stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 29. november 2003 #4 Del Skrevet 29. november 2003 jeg sier bare "bytte?" så bytter vi det er ikke problemet, bare håper han ikke tror at jeg ikke liker å ligge med ham osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 29. november 2003 #5 Del Skrevet 29. november 2003 Det tror han nok ikke! De fleste mannfolk synes det er greit med kvinnfolk som liker variasjon i senga tror jeg.. Gjør det litt spennede og morsomt å bytte stilling så kommer han nok aldri til å klage! Misjonæren er jo ikke akkurat det mest spennede man kan finne på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå