Gå til innhold

Tøff og spydig når han er langt unna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har datet en gutt i noen måneder som jeg ikke helt klarer å plassere. (vi er som kjærester)

Når vi er sammen, så virker han kjempe forelsket i meg. Vi holder hender, kysser, koser, han spanderer, sier søte ting som at jeg er hans engel og lignende. Alt som tyder på at han liker meg godt! Han introduserer med til kamerater og familie også, og har bilder av meg over alt.

Når vi ikke er med hverandre, så prater vi ofte sammen på skype. Men jeg reagerer at an stadig kommer med spydige kommentarer, uten helt å mene det tror jeg. (Men jeg føler meg i alle fall såret.)

Slik som i dag så fortalte jeg han at jeg ikke kan være med han på en ukes tid fordi jeg må jobbe på kveldstid og jeg skal til en annen by for å besøke en venninne. Han svarte labert og sa han hadde planer om å reise på tur med kompiss også fra neste uke av, så då får vi nok ikke sett hverandre på 3 uker. Jeg ble lei meg.. Han reagerte nesten ikke. Bare "ok, slik er det".

Og så sa han at han også måtte jobbe en del nå, fordi hvis han ikke hadde penger, så ble det ingen dame heller. Så sa jeg: Men du har jo meg? Så sa han: har jeg? åja..."

Jeg spurte også om han ville komme på besøk, men han skulle bare slappe av idag.

Ved flere anlednininger har han kommet med kommentarer som at han drømmer om bra bil, bra dame osv.. og her sitter jeg! Er ikke jeg bra dame da?

Poenget er at når jeg er sammen med han, så virker han som han liker meg KJEMPE godt. Alle ser han er "foreslsket". Men når vi er på avstand, så virker det som han egentlig ikke er så forelsket i meg.

Føler meg som hans sportsbil. Et stort pluss i livet, men ikke akkurat alt heller.. kan leve uten liksom..

Hva tenker du? Leker han litt hard to get på avstand? For å ikke virke alt for betatt av meg? Er han usikker?

Men når vi er sammen, så er han som en hundevalp :):rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tolker de fleste av eksemplene du kommer med som kanskje litt flåsete forsøk på morsomheter og ikke noe annet.

Skrevet

Vær ærlig med ham og si at de tingene han sier sårer deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...