Gå til innhold

Orgasmeproblemer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 33, som har vært seksuelt aktiv i mange år.

Jeg har aldri hatt problemer med å få orgasme, ikke alltid like lett uten å hjelpe til selv, men jeg har fått orgasme opptil flere ganger i løpet av et samleie tidligere. Både vanlige orgasmer, G-punktsorgasme og squirting.

Har et langt forhold bak meg, som ble slutt i fjor, og har hatt noen sexpartnere/ ONS'er etter dette som har vært "helt greie" men ingen "WOW". Orgasmene mine har liksom bare blitt mindre og mindre og vanskeligere å få til. Kan jo holde på i evigheter, og må tilslutt hjelpe til med en vibrator eller lignende.

Jeg har nå truffet en fantastisk mann, som er den beste seksualpartneren jeg noensinne har hatt, men fremdeles har jeg store vanskeligheter med å få orgasme :(

Jeg har det utrolig fint når jeg er sammen med ham, jeg er super opphisset, vi passer sammen, han gjør alt riktig, jeg elsker det han gjør med meg, han er utholdende osv...men hva er galt med meg?

Hva i alle dager er det som foregår?

Jeg vil ikke ha det sånn, jeg vil være som før...

Hjeeelp....

Tips til hva jeg kan gjøre ønskes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg regner med at det er fordi du binder deg psykisk. la det gå litt tid så går det seg no til.

Skrevet

Når du lar tankene ta over : "dette klarte jeg fint før, hvorfor får jeg det ikke til nå? " eller "skulle ønske det var like fantastisk som før - men det er det ikke nå". Eller "jeg vil,jeg vil - men får det ikke til".

Alle slike tanker er en form for selvprofeti og er med på å ødelegge/forstyrre for deg.

Synes du skal slutte å tenke så mye på hvordan,hvorfor,hva og hvis - og bare nyte uten orgasmejag og tanker om at "dette får jeg ikke til" - så går det seg til om en stund.

Og med ny deilig partner er det viktigste å ha det deilig - orgasmejag er fryktelig slitsomt i lengden.

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd å gjøre knipeøvelser? Eller annen bekkenbuns trening(vaginakuler eller hva det heter)

Mange kvinner blir slappe i bekkenet selv om de ikke har fått barn og sånt. Det er uansett bra å trene bekkenet mtp økt nytelse.

Det kan kanskje hjelpe. Søk på knipeøvelser, masse forslag og veiledning på nettet.

Skrevet

Takk for svar:)

OK, ja, det kan jo være at jeg tenker for mye , for jeg er "nesten der" mange ganger, men så går det ikke likevel... Kjipt!

Tviler på at det er fordi jeg ikke er trent nok. Jeg har en stram og fin kropp, trener mange ganger i uka.

Vaginakuler går jeg også med innimellom, og jeg har god kontroll "der nede".

Jeg har født to barn, men jeg føler ikke at det er noen hindring i å få orgasme...

Er det andre som også har det slik?

Finnes det f.eks noen orgasmestimulerende kremer som virker? Hvordan virker de?

Skrevet

Når dere er i sengen. Så prøv å tenke på han, fokusere på han. (eller andre ting)

Hvis han/du/dere skal gi deg orgasme. Så tenk på alt annet enn å klare å komme.

Hadde nemlig samme problem. Men gikk over etter en stund. (Heldigvis)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...