AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Hvordan er dere når dere liker ei jente? Har mange kamerater som sier de ikke driver å sender så masse sms uansett om de liker ei eller ikke.. Jeg har møtt en som sier han liker meg veldig godt..eller han sa det når jeg var med han. Men han tar ikke kontakt. Når jeg skriver mld er han veldig kortsvart å er skjeldent smilyes med.. Om jeg skriver "heisann, hvordan går det? :D" så svarer han "Hei, går fint. der da?".. stiller jeg ingen spm så får jeg ikke svar.. men når jeg spurte om han ville møtes igjen sa han ja. Jeg forstår bare ikke hvorfor disse mennene sier de liker en om de ikke vil ha kontakt...
Kamikatze Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Vi vil pule og prate som alle andre. Men å sende en masse vrøvl som spiser opp tida, og tar konsentrasjonen fra alt annet - det gidder vi ikke. Bestem deg for om du skal ha deg gubbe eller venninne. 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Min erfaring er at de som er sløve med sms i starten ikke er interesserte. Kanksje interesserte i en ting og to, men ikke kjæresteforhold. Selv om man egentlig ikke liker å skrive sms gjør man det dersom man er forelsket og vet at jenta setter pris på det Alle mine kjærester har vært flinke med sms i starten (så dabber det av ), mens de som viste seg å bare ville pule var korte og sendte ikke selv på eget intiativ. Er interessen stor nok gjør man ting man egentlig ikke liker. Jeg har t.o.m spilt fotball for å kapre en gutts hjerte, og det er sånn ca det verste jeg kan gjøre 1
Gjest otrivin Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Når gutter har likt meg har det vært mer sånn "åh gud NÅ slår jeg av mobilen".... Har et helt annet inntrykk. Men når det er sagt så vil han jo møte deg så da er det vel ingenting å bry seg med? Jeg hater å sende sms selv (selvom jeg er jente da) 1
loffen Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Hva spiller det for rolle om han bruker smileys eller ikke??? Herregud, alt en stakkars mann skal tenke på. 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Hva spiller det for rolle om han bruker smileys eller ikke??? Herregud, alt en stakkars mann skal tenke på. Vil tro at dette "problemet" er et typisk fjortisproblem. Har vært en del fjortisinnlegg i kveld, som en påpekte i en annen tråd. Er vi blitt invadert? 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 TS her. Vel, hvordan skal vi holde kontakten da om ikke han av og til tar kontakt og? Om det er smilyes eller ikke spiller jo ingen stor rolle. Men tenker jo at selv om han sa han ville treffes igjen, så virker det ikke helt sånn mtp at han ikke har sendt en førstemld på en uke. Om dette er fjortiss å tenke på så får det bare være! Det er det siste som bryr meg på en side som dette Har som oftest fått en del sms av de gutta som har likt meg. Det har og hendt at de har vært kortsvart og kansje ikke skrevet en del heller, men som oftest da så har de ikke likt meg nok i utgangspunktet!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Det er ikke fjortis å ønske en gjensidig interesse. Er verre å være naiv og bare tenke "han liker ikke skrive sms", "han er sikkert opptatt" osv, for sannheten er at alle kan ofre seg og svare/skrive sms om de virkelig vil. Aldri i livet om en veldig interessert gutt er så dum at han ikke gidder skrive sms fordi han ikke pleier det... Har brent meg på å ikke ta hintet selv når jeg får sånne signaler. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 Vi som var unge i steinalderen, før mobiltelefonen og internett, vi klarte å finne hverandre og holde kontakten på mystisk vis når vi var interessert i hverandre. Dagens ungdom er for godt vant. :gjeiper: 2
Troilltøva Skrevet 6. september 2011 #12 Skrevet 6. september 2011 Sånn er mange mannfolk, de er enkle og ikke alle er så inne i smiley-bruken som andre. Om han viser interesse ellers når dere er sammen så er ikke det mye å henge seg opp i synes jeg. Sånn er min fyr også, sjeldent noen smileys og når han skriver meldinger så skriver han det han skal formidle og ikke mer enn det. Så når han skriver nattamelding så skriver han enkelt og greit, go natt. (med punktum selvsagt) Ikke noe å henge seg opp i så lenge alt er normalt ellers.
Mr.Omg Skrevet 7. september 2011 #13 Skrevet 7. september 2011 Er jeg interessert så svarer jeg. Med mindre jeg er opptatt da. Og jeg er flink til å bruke smilyer, sånn at det ikke blir noen misforståelser ( at "noen" blir sure uten grunn), såpass har jeg lært
Gjest nupp Skrevet 7. september 2011 #14 Skrevet 7. september 2011 (endret) RING DA VEL. eller vær mer presis med dato.. finn et par datoer du kan og spør om han vil møtes da eller om han har en annen dato. jeg skjønner meg ikke på folk som driver med vente-spillet :gjeiper: er han opptatt hele tiden, så vet du hvordan det ligger ann Endret 7. september 2011 av nupp 2
Rayanne Skrevet 7. september 2011 #15 Skrevet 7. september 2011 Er interessen stor nok gjør man ting man egentlig ikke liker. Jeg har t.o.m spilt fotball for å kapre en gutts hjerte, og det er sånn ca det verste jeg kan gjøre Å gjøre ting man egentlig ikke er interessert i for å tekkes noen man liker er typisk kvinner, og kan ikke overføres direkte til menn. Dessuten burde vi kvinner også slutte med det, det eneste det signaliserer er at vi er noen svake og uselvstendige fjols. 2
Steinar40 Skrevet 7. september 2011 #16 Skrevet 7. september 2011 Å gjøre ting man egentlig ikke er interessert i for å tekkes noen man liker er typisk kvinner, og kan ikke overføres direkte til menn. Dessuten burde vi kvinner også slutte med det, det eneste det signaliserer er at vi er noen svake og uselvstendige fjols. Tror nok det gjelder like mye for menn faktisk. Dvs FØR man flytter i sammen
Steinar40 Skrevet 7. september 2011 #17 Skrevet 7. september 2011 Jeg skriver gjerne SMS hvis jeg får raske svar og en god dialog. Får jeg ikke det så mister jeg motivasjonen fort. Dvs når det ikke gjør meg frustrert, for da sender jeg MANGE meldinger hehe
Admeliora Skrevet 7. september 2011 #18 Skrevet 7. september 2011 Hva spiller det for rolle om han bruker smileys eller ikke??? Herregud, alt en stakkars mann skal tenke på. Det er faktisk mye lettere å slenge med en smiley når man sender melding til en man er interessert i. Nå finnes det sikkert unntak her også, så en mann kan nok være interessert selv uten smileys. Men om en mann som pleier å ha smileys med i meldingene sine plutselig slutter med det, da går varsellampene hos meg hvertfall.
Steinar40 Skrevet 7. september 2011 #19 Skrevet 7. september 2011 Det er faktisk mye lettere å slenge med en smiley når man sender melding til en man er interessert i. Nå finnes det sikkert unntak her også, så en mann kan nok være interessert selv uten smileys. Men om en mann som pleier å ha smileys med i meldingene sine plutselig slutter med det, da går varsellampene hos meg hvertfall. Det betyr at jeg er sur hehe
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #20 Skrevet 7. september 2011 Når gutter har likt meg har det vært mer sånn "åh gud NÅ slår jeg av mobilen".... Har et helt annet inntrykk. Men når det er sagt så vil han jo møte deg så da er det vel ingenting å bry seg med? Jeg hater å sende sms selv (selvom jeg er jente da) Hva mener du? At de har sendt nesten for mange meldinger? At du blir stressa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå