AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Til dere som tar Solarium, hvor ofte? Jeg tar ca 2-3 ganger i uken. (Jeg spør ikke om andres mening om bruk av solarium, og setter pris på at motstandere av bruk av solarium frastår fra å svare)
camze Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Kommer veldig an på hvor god råd jeg har..
EmiraFrost Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 I gjennomsnitt tar jeg 1 x i uka, ca 23 min.
She_Leiva Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Kommer veldig an på hvor god råd jeg har.. Samme her, men jeg bruker og få til 2-3 ganger i uka og da tar jeg ca 20min. Blir selvfølgelig litt mindre om sommeren når man han gratis og MINST like effektiv sol ute.
Lulu21 Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 1 - 2 ganger i måneden. Er blitt så lei :gjeiper: dyrt og kjedelig i lengden.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Tar sol 2-4 ganger i uken, gjerne ifm treningen. Tar faktisk mest sol i sommerhalvåret...er liksom da det er viktigst å være brun. Er ikke spesielt god på å sole meg på den naturlige måten, dessverre.
misstardipus Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Var skikkelig avhengig før, tok ofte 4-5 ganger i uka sol å blei knallbrun .Begynte for 2 år siden å ble skikkelig glad i det å gå å være brun heile tia . Er jo så herlig . Savner det egentlig ,men har en skikkelig lang pause nå . Så føler jo jeg må bry meg litt om huden min å
Gjest otrivin Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Pleier å ta en gang i uken, sånn 20-30 min ettersom hva jeg har i lommeboken. Men bare vintermnd da, for å holde brunfargen + pga mulig leddgikt og ihvertfall atopisk eksem. Tåler ikke ta mer heller.. Så.
Paprica Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Ca 2 ganger i uken i ca 12-15 minutter hver gang. Er blek og forsiktig nybegynner.
Gjest Rampunge Skrevet 7. september 2011 #11 Skrevet 7. september 2011 Jeg bruker ikke solarium, men spør fordi jeg er nysgjerrig. Hva er forskjellen på de ulike solsengene? I samme solstudio feks, hva er forskjellen på superdupersola, kontra supersola, kontra den vanlige? Vet bare at det er forskjell i pris. Noe mer?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #12 Skrevet 7. september 2011 Litt off topic, men bør man bruke vanlig solkrem i solarium? Brun og Blid reklamerer vel om at det er både uvb og uva stråler i solariumene deres. Akkurat som ordentlig sol. Men ikke lest noe om solkrem, bare sånn krem for at huden skal bli lettere brun..
Lise91 Skrevet 7. september 2011 #13 Skrevet 7. september 2011 Litt off topic, men bør man bruke vanlig solkrem i solarium? Brun og Blid reklamerer vel om at det er både uvb og uva stråler i solariumene deres. Akkurat som ordentlig sol. Men ikke lest noe om solkrem, bare sånn krem for at huden skal bli lettere brun.. Jeg tar ganske mye sol og bruker krem med lav faktor, oftest faktor 5 eller 7. I utgangspunket bruker jeg den som fuktighetskrem, men jeg har lest og blitt fortalt av fagpersonell at litt faktor gir en viss beskyttelse mot evt skadelige strålene. Merker nesten ikke forskjell på bruningseffekten. Hvis du ikke dekker til ansiktet, bør du i hvert fall bruke ganske høy faktor der.
HvittHus Skrevet 7. september 2011 #14 Skrevet 7. september 2011 Tar sol 20 minutter annen hver uke som medisinsk behandling.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #15 Skrevet 8. september 2011 Jeg tok sol 2 ganger i uken i 4 uker hver 3 mnd. Det endte opp med en føflekk med ondartet kreft, som jeg heldigvis fikk fjernet i tide. Jeg var 19 år da jeg fikk diagnoen, aldri mer solarium. Vet du ba om at motstandere holdt seg unna, er ikke motstander, folk får gjøre som de vil, jeg bare deler erfaringer! 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #16 Skrevet 10. september 2011 Tar sol 3 ganger i uka sammen med treninga. Ca 20 min.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #17 Skrevet 12. september 2011 Det varierer, men skjelden mindre enn to ganger i uka.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #18 Skrevet 1. oktober 2011 2 ganger i uka fast (er bare 16 og får ikke lov til mer ). Hadde nok tatt en gang til pr uke hvis jeg fikk bestemme!
krissa86 Skrevet 1. oktober 2011 #19 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg vil si 1-3 ganger i uka (3 mer enn 1), avh av sesong og motivasjon. Bruker også spray tan.
krissa86 Skrevet 1. oktober 2011 #20 Skrevet 1. oktober 2011 2 ganger i uka fast (er bare 16 og får ikke lov til mer ). Hadde nok tatt en gang til pr uke hvis jeg fikk bestemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå