41issirK Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Hei Jeg har tenkt til å male noe bilder til å ha på veggen i stua og på soverommet. Også vil jeg ha noen gode ordtak. Men jeg kommer ikke på noen... Så hvis det er noen som har noen, så vil jeg gjerne høre dem
Gjesten Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 "Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen" - Churchill
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Not all who wander are lost - J.R.R Tolkien 2
Kamikatze Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Kor du rister, kor du slår siste dråpa i broka går. 2
Savagedlight Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Behandle andre som du vil andre skal behandle deg evt. Ikke gjør mot andre som du ikke vil andre skal gjøre mot deg
Kamikatze Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Et skritt hit et skritt dit da blir skoene full av drit. 2
Trollieske Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Om du tror gresset er grønnere på den andre siden så er det sannsynligvis fordi du har glemt å vanne ditt eget
Gjest Spinell Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Er det sitater eller ordtak du vil ha? Ordtak: Små gryter har også ører Ærlighet varer lengst Man må lære å krype før man lærer å gå Morgenstund har gull i munn Tale er sølv, men taushet er gull (som forøvrig er det dummeste ordtaket jeg vet om) Stillest vann har dypest grunn (i samme bane, og bare laget for å trøste de som er så dumme at de aldri finner på noe lurt å si) I mørket er alle katter grå Man skal ikke skue hunden på hårene Sitater: "Jeg er visst kommet på en feil klode - her er så underlig" (Sigbjørn Obstfelder) "Har du en venn du tror på, besøk ham ofte, for det gror kratt og høyt gress på den vei som ikke vandres." (Håvamål) "Eit lite bu er betre enn inkje, heime er kvar mann herre." (Håvamål)
Mayza Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Hei! Tror du vil finne litt på nettet om du googler :D
makkapakka Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 Veien blir til mens du går den Det er i motbakke det går oppover 1
Lady in blue Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 Happiness is not a destination. It's a way of life. Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain.
Bårdsen Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 De dummeste barna er mest barn, de dummeste voksne er mest voksne C. S. Lewis (It is the stupidest children who are the most childish and the stupidest grown-ups who are the most grown-up.) Norsk oversettelse fritt etter hukommelsen.
Meridian Skrevet 16. november 2011 #13 Skrevet 16. november 2011 Bedre sent enn aldri. Ein må tidleg krøkast om ein god krok skal bli.
LovelyMonroe Skrevet 19. november 2011 #14 Skrevet 19. november 2011 Life is not a matter of milestones, but of moments
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå