*Lillian* Skrevet 29. november 2003 #1 Del Skrevet 29. november 2003 Er det noen som kan hjelpe meg med et par oppskrifter? Jeg har søkt på nettet, men jeg finner ikke noen oppskrifter der. Jeg ønsker oppskrift på Indisk Keema-Nan (er som et sterkt fylt nanbrød), og jeg ønsker oppskrift på Gresk Shawarwa. Anyone? På forhånd tusen takk! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 29. november 2003 #2 Del Skrevet 29. november 2003 Kan dessverre ikke hjelpe deg mye, men er det kanskje Shawarma du mener?? ...med m? Kebabliknende mat?! I tilfelle skriv shawarma på www.google.com og det kommer opp endel... :D Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 29. november 2003 #3 Del Skrevet 29. november 2003 Lillian - Jeg lager en del gresk mat -men er ikke sikker på hva du mener med shawarma. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 29. november 2003 Det er en sånn Kebab-lignende sak, men det ser ut som en slags lompe rundt. Plutselig ble jeg usikker på hva det egentlig heter og hvordan det skrives Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. november 2003 #5 Del Skrevet 29. november 2003 Det er en sånn Kebab-lignende sak, men det ser ut som en slags lompe rundt. Plutselig ble jeg usikker på hva det egentlig heter og hvordan det skrives Lillian Slags rulle-kebab med grillet lammekjøtt. Shawarma er det riktige. Oppskrift: http://www.dagsavisen.no/sondag/kjokken/20...10/520425.shtml Keema nan er nan fylt med krydret lammekjøtt ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå