AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Noen som har erfaring med slanke-piller som er effektive?? :-) Skal starte å trene, og kunne trengt en kick-start med treningen!!
PoisonIwy Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Nei, det er stort sett bare lureri. For å kickstarte kan du jo ta en rensekur, detox-te eller kapsler. Jeg gjorde det, gikk mye på do i starten. Forresten klart å gå ned 30 kilo, nå er jeg på matchvekt. Lykke til!
HopelessFear Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Slankepiller er bare juks og fanteri. Det funker ikke overhodet.
feelunique Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Noen tips til en bra rensekur da? Oi, da har du vært flink! Alle gode tips mottas med takk Jeg skulle også gjerne gått ned 30 kilo.. Men, mangler motivasjon :/
PoisonIwy Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 (endret) Har du muligheten til å kjøpe i Sverige så gjør det, billigere og sterkere. Uten motivasjon blir det veldig vanskelig, hvor mye veier du? Og hvor mye skal du ned? Hva er målet ditt? Er målene reelle og oppnåelige? Kjipe spørsmål, men de må besvares av deg selv. Det er ingen kjappe løsninger med langsiktig varighet.. Jeg har gått ned fra 80 til 50 kilo. Jeg sluttet å bruke kollektiv, bruker bena i stedet. (selvfølgelig ikke hvis jeg reiser langt) Erstattet et måltid med en noka shake(Noe man kun kan hvis man klarer, for du kan bli sulten, og da må du jo ikke spise mer, for da får du i deg mye kalorier) Jeg spiser 4-5 ganger om dagen, variert kost. Men jeg har "krympet" magesekken, spist mindre mat og inntatt færre kalorier. Og trent en god del. For man må ikke spise mer enn man forbruker. Kuttet ut brusdrikking, godis i hverdager osv. Endret 6. september 2011 av PoisonIwy
Sugerøret Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Nei, det er stort sett bare lureri. For å kickstarte kan du jo ta en rensekur, detox-te eller kapsler. Jeg gjorde det, gikk mye på do i starten. Forresten klart å gå ned 30 kilo, nå er jeg på matchvekt. Lykke til! artig at du sier at piller er lureri,når det er bevist at de aller aller fleste detox kurer ikke har noen annen funksjon enn å tømme lommeboka til kjøper Eneste slankepillen som har litt snev av virkning,er vel alli. Men det skal en viss mengde med overvekt /BMI før en lege skriver ut slike preparater.
PoisonIwy Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Alli har blitt reseptfritt, detox te funket helt fint for meg. Nesten som en tarmskylling, og det gir deg en frisk følelse å få ut møkka Slankepiller har jeg ikke særlig tro på men nei all alternativ medisin er ikke humbug, mye, men ikke alt.
altsoja Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 eg prøvde en detox kur i fjor og gjekk ned tilsammen 5 kg,drakk litt mer vann enn normalt men ellers levde eg som før.ikke trente eg noe særligt heller.og vekten holdt seg nede hele tiden også.så at detox ikke funker er jo bare tull.er nok ikke alle produkter som funker på alle.man må jo finne det som er best for seg sjøl. ocea drain heter det.en kur som varer i 10 dager.kjøpte det på spa avdelingen på hotellet eg jobber på. så det kan anbefales fra min side hvertfall.har tenkt å kjøpe meg en ny kur av det når eg har lov til å bruke sånt igjen
Supraspinatus Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 artig at du sier at piller er lureri,når det er bevist at de aller aller fleste detox kurer ikke har noen annen funksjon enn å tømme lommeboka til kjøper Eneste slankepillen som har litt snev av virkning,er vel alli. Men det skal en viss mengde med overvekt /BMI før en lege skriver ut slike preparater. Du sier noe der! Det finnes slankepiller med noe effekt, men mange av disse er ulovlige og de som er er ikke noe god erstatning for et godt kosthold. Vi vet lite om potensielle bivirkninger og langtidsskader/skader av langtidsbruk på slike karboblokkere som selges på helsekost. Kosttilskudd er dessuten aldri en erstatning for et sunt kosthold. Det finnes dessverre ingen snarveier.
Gjest *Maja* Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Jeg pleier å kjøre en kopp ingefær te med sitron i....sitron har en rensende effekt for tarmene, og det tas raskere opp i tarmene om det er varmt....du kan også bare bruke varmt vann med sitron, men ingefær te er også bra for kroppen så jeg mikser det... Slankepiller er ikke bra! Sett deg heller inn i hva kroppen din trenger og få deg en skikkelig kostholdsplan og gode treningsrutiner. Tro meg; når du først er i gang vil resulatene komme; og de vil være varig; ikke noe jojo!
feelunique Skrevet 7. september 2011 #11 Skrevet 7. september 2011 Har du muligheten til å kjøpe i Sverige så gjør det, billigere og sterkere. Uten motivasjon blir det veldig vanskelig, hvor mye veier du? Og hvor mye skal du ned? Hva er målet ditt? Er målene reelle og oppnåelige? Kjipe spørsmål, men de må besvares av deg selv. Det er ingen kjappe løsninger med langsiktig varighet.. Jeg har gått ned fra 80 til 50 kilo. Jeg sluttet å bruke kollektiv, bruker bena i stedet. (selvfølgelig ikke hvis jeg reiser langt) Erstattet et måltid med en noka shake(Noe man kun kan hvis man klarer, for du kan bli sulten, og da må du jo ikke spise mer, for da får du i deg mye kalorier) Jeg spiser 4-5 ganger om dagen, variert kost. Men jeg har "krympet" magesekken, spist mindre mat og inntatt færre kalorier. Og trent en god del. For man må ikke spise mer enn man forbruker. Kuttet ut brusdrikking, godis i hverdager osv. Jeg veier 115.. Målet er først og fremst ned til under 100.. Hadde det bra med meg selv på 100kg, men de siste 15 har kommet snikende innpå de siste 3 åra.. Jeg er lat, og altfor glad i god mat og godis :gjeiper: Men, meldt meg inn i spenst nå, så nå skal jeg begynne å trene der.. Og, prøve å spise mindre måltider, og heller litt oftere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå