Gå til innhold

Hvor kjøper dere neglelakker hen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er totalt hektet på neglelakker, bare elsker det rett og slett, og lurer på om noen vet om noen sider fra utlandet man kan få kjøpt de billigere enn i norge :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Transdesign.com

ellers har jo lookfantastic, beautybay, feelunique noen lakker :)

Skrevet

Har tittet innom transdesign og nailsuplies, men skjønner ikke helt når det gjelder shipping osv..

Skrevet

nailsupplies.us, 8ty8beauty.com, head2toebeauty.com, transdesign.com, viis.ee, cherryculture.com, beautyjoint.com

Det er de jeg holder meg til. :)

Skrevet

Har tittet innom transdesign og nailsuplies, men skjønner ikke helt når det gjelder shipping osv..

Det står ganske greit beskrevet på siden.

This shipping option is for small items only such as nail art stickers, brushes, nail art tools, jar size 0.5oz. to 1oz.

Small box can hold up to 9 bottles size 0.5oz.

Altså du kan kjøpe normalt 9 vanlige lakker i en handel, og de 9 lakkene kommer godt stappet inn i en liten eske. Det er plass til noen små/flate ting som pappfiler, neglekost, etc.

Skrevet

Det står ganske greit beskrevet på siden.

This shipping option is for small items only such as nail art stickers, brushes, nail art tools, jar size 0.5oz. to 1oz.

Small box can hold up to 9 bottles size 0.5oz.

Altså du kan kjøpe normalt 9 vanlige lakker i en handel, og de 9 lakkene kommer godt stappet inn i en liten eske. Det er plass til noen små/flate ting som pappfiler, neglekost, etc.

Okei takk!!

Vet du hvilken shipping man bruker hos 8ty8beauty også? Litt mer forvirrende der(og jeg som er helt ny i jungelen)

Skrevet

Okei takk!!

Vet du hvilken shipping man bruker hos 8ty8beauty også? Litt mer forvirrende der(og jeg som er helt ny i jungelen)

Her er 8ty8 sin frakt,

Minimum shipping cost is $16.00 and you can order up to 6 polishes – USPS Global Priority.

Shipping cost is $32.00 if you order 7 to 12polishes.

Please note that there is NO tracking and NO insurance coverage.

If you order up to 24 polishes – shipping costs is $50.00 – USPS Global Priority.

If you order up to 50 polishes – shipping costs is $88.00 – USPS Express with tracking & insurance coverage.

If you order up to 100 polishes – shipping costs is $150.00 – USPS Express with tracking & insurance coverage.

Skrevet

Å tusen takk :)

Skrevet

Ebay er ikke dumt. Finner Essie og Deborah Lippmann til 80 kroner (+ frakt), Chanel for runt 150. Disse er mine favoritter hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...