AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Hei hei! Jeg planlegger litt tidlig i forveien. Men jeg har planer om å reise enten til Alanya eller Ayia Napa til sommeren i 2012, og jeg har hørt at det er billigere å leie leilighet/hus/villa i utlandet enn å bo på hotell. Derfor lurte jeg på om det er noen som vet om noen seriøse nettsider hvor det er feriehus til utleie? Jeg har sett litt på www.homeaway.no men vet ikke om dette er en seriøs side. Noen som har noe å anbefale og har leid no feriehus før ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Ingen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftenstjerne Skrevet 11. september 2011 #3 Del Skrevet 11. september 2011 Sjekk på finn.no. Der er det mye forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 13. september 2011 #4 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg har veldig god erfaring med homeaway.com, har brukt dem flere ganger. Hvis du tenker å reise til Alanya, ville jeg sjekket finn også - de har godt utvalg der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 13. september 2011 #5 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) dobbelpost Endret 13. september 2011 av Vibi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå