Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at det vokser opp nye hår rett foran hårfestet øverst i pannen.

Har jo alltid vært litt små hår der, men vokser mer tydelig fram nå liksom. Så hvis det blir langt så vil jo hårfestet gå litt lenger ned i pannen, men det er bare bra.

Men er det normalt? Ikke vært så tydelig før liksom.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lagt merke til at det vokser opp nye hår rett foran hårfestet øverst i pannen.

Har jo alltid vært litt små hår der, men vokser mer tydelig fram nå liksom. Så hvis det blir langt så vil jo hårfestet gå litt lenger ned i pannen, men det er bare bra.

Men er det normalt? Ikke vært så tydelig før liksom.. :P

Ja, tror det er normalt. Jeg har til og med et laaaaaangt hårstrå i selve pannen. Synes at det er mer unormalt.

Skrevet

Ok.

Men hvis det fortsetter å komme opp nye hårstrå foran de andre, da vil jo håretfestet over tid komme lenger ned i pannen.

Betyr det at voksne folk f.eks. normalt sett har lavere panne en unge folk?

Fordi nytt hår har vokst opp foran det andre.

Men er jo positivt det da.

Lurer på hvorfor jeg ble så opphengt i dette... :P

Skrevet

Ok.

Men hvis det fortsetter å komme opp nye hårstrå foran de andre, da vil jo håretfestet over tid komme lenger ned i pannen.

Betyr det at voksne folk f.eks. normalt sett har lavere panne en unge folk?

Fordi nytt hår har vokst opp foran det andre.

Men er jo positivt det da.

Lurer på hvorfor jeg ble så opphengt i dette... :P

Ble litt opphengt jeg også... ha ha. Nei, tror ikke at det har noe med pannestørrelse å gjøre. Dette med alder. Hvis du ser godt etter (tar håret opp) så ser du at det buer seg opp ved pannen. Vanligvis er det motsatt. I hvertfall hos menn. At de mister mer og mer av hårfestet. De får store viker som det kalles.

Skrevet

Har hatt sånn babyhår i hårfestet siden jeg var 15.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...