Gå til innhold

0 sexlyst

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Mann 42 år og 0 interesse for sex. Hvordan takler man det?

Han er sprek, god form. utrokap kan man utelukke.

Han snakker ikke om det, vil ikke. Et stort problem som går på samlivet løs. Har vart i 2 år.

Hun prøver og prøver. han vrir seg enda. forhold er godt de i melloma alikavel.

Hun er meget lysten. han prøver og klarer sånn halvhjertet å gjennomføre når hun er overlysten for hennes skyld. han er aldri kåt. I tilfllle sier han det ikke.

Når det skjer er det fort gjort. Hva gjør man da.

Noen i samme alder med erfraing???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Null interesse for sex???

Mens du vil ha sex????

Nå kommer jeg med ett forslag som antagelig vil sparke ræv her:

Skaff deg en elsker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sysler med tanken. Ikke unormalt for noen som har vært gift en stund og passert 40.

Du håper jo at det skal gå over snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme problemet med min x.. hadde ikke sex på nesten to år..!

Jeg var alltid lysten, men han? Nei!!

Om du vil prøve å få tilbake sexlysten hans, så virk uinterisert i sex. Vet det er er hardt, men prøv. Så skal du se at sexlivet blomstrer opp igjen. La han ta initiativet, og få være mann:)

Ikke at det funket på x`en min.... Men kan hende det funker på andre menn:)

Menn liker å tro at de styrer icon_smile.gifLa han tro det.

(kjøp deg en dildo som brukes i dusjen, om du bare må:):) (En vanntett en):D12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente 17 år og 0 interesse for sex. Hvordan takler man det?

Hun er sprek, god form. utrokap kan man utelukke.

Hun snakker ikke om det, vil ikke. Et stort problem som går på samlivet løs. Har vart i 2 år.

Han prøver og prøver. hun vrir seg enda. forhold er godt de i melloma alikavel.

Han er meget lysten. Hun prøver og klarer sånn halvhjertet å gjennomføre når han er overlysten for hans skyld. hyn er aldri kåt. I tilfllle sier hun det ikke.

Når det skjer er det fort gjort. Hva gjør man da.

-----------

Følgende svar hadde kommet; du må respektere hennes nei, vent til hun er moden, er du glad i henne hadde du ventet, er dere sammen for sexens skyld?, ikke finn deg en elskerinne, utro menn er drittsekker og finn årsaken til at hun har mistet lysten på deg, nei betyr nei og ikke press henne....

Hørte jeg likestilling?

Waco ler av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn deg en dame på din egen alder å leke med i stedet. det ville sannsynligvis gjøre underverker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco..... det var vel ikke helt samme greie, var det vel...?

Har ingen gode forslag til endring.Kansje går det over , kansje ikke, må vel bare vente å se.

Lysten forandrer seg i perioder ( bare så synd den ikke forandrer seg i takt ).

Jeg har ikke alltid like lyst, men garantert VELDIG lyst når partneren er heller laber.

Å skaffe seg en elsker kan være bra, egentlig ikke,man må vite at man takler det.

Ikke minst være klar over hva det kan koste, hva du kan miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Waco.

Er ikke du noeung til åha noe mening på denne siden?

Dessuten, du rotet vel litt nå? Grunnen til at jeg spurte på denne siden, er for at jeg kan treffe noen på min(vår) alder.

Hadde jeg hatt behov for en ungdoms råd, så hadde det stått på en annen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slår meg er at han kanskje er bifil/homofil. Hvordan har sexlivet deres vært tidligere ? Har du forandret deg mye siden dere traff hverandre ? Kan han ha dårlig samvittighet for noe ? Ja spørsmålene er mange. Og svarene kan være like mange. dere bør snakke om dette. Prøver han å drive deg bort, eller kan det være andre fysiske grunner til problemet ? Har han kontaktet lege ?

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at utroskap kan utelukkes. Selv de "aller ærligste" kan være de aller største løgnerne??

- og hvordan er kommunikasjonen - snakker dere sammen???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Veldig aktiv på sexfronten tidligere.

Det har skjedd en gradvis forandring de tre siste år. Nå stopper det opp.

Kansje sex annenhvermnd engang. Nå har det gått to mnd.

Når han kan være utro, enten det er hetro/homo/bifil som en skriver, det vet jeg ikke hvor /når han skulle greid. Den jobb/fritid han har gjør det umulig.

Derimot forandret jeg meg voldsomt, fikk veldig økt sexlyst for to år siden.

Veldig frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lett det der.

Men sjønner ikke hvorfor han ikke sier noe. Han tenker nok, og har en mening om det selv.

Hvordan kan han kreve av deg,at du bare skal godta det, som det er, uten forklaring?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er kanskje et upassende innlegg ... men er han uinteressert i sex, eller er han uinteressert i sex med deg?

Ting skjer med menn når de blir eldre. Utstyret er ikke like pålitetlig som det en gang var. Kanskje han har prestasjonsangst?

Kanskje han er overfortvilet - han vet du vil, men han tør ikke av frykt for å skuffe deg.

Og hvis han har allerede skuffet deg en (eller flere) ganger, hvordan reagerte du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dersom han ikke har lyst kan det skyldes at seksual livet har blitt for rutinemessig og kjedelig. I kombinasjon med sexpress er det pyton enten du er mann eller kvinne som føler presset. Han vil ikke snakke om det nei. Desverre er vi i vår kultur opdratt slik at mannen alltid skal være villig (på godt og ondt) Prøv å snakke med han om det uten at han vet det... Fortell om dine seksuelle fantasier, om han har noen, finn en øde øy der dere kan sole dere og bade nakne, men først og fremst snakk sammen. Dersom forholdet ikke er åpne på andre ommeråder fungerer det i alle fall ikke i senga.

Wrong planet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
Gjest Gjest

Ikke for å være uhøflig, men kan det være årsaker til at han ikke tenner på deg ?

Prøver bare å se om det kan være ting du ikke forteller oss.

Del av innlegget slettet. Hege (mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dame over 40

Hmmm, vanskelig sak det der.

Det er ikke lett med menn som ikke vil snakke.

Vet ikke om min historie kan hjelpe, men her er den:

Min mann var plutselig ikke interessert mer for ett års tid siden. Jeg skjønte ingenting. Spurte ham, men fikk til svar at "alle kan ikke ha lyst hele tiden" og så taushet. Tok ikke initativ til sex igjen på en stund, men ga mye kjærtegn og ømhet, lå i skje osv. Etter 6 uker tok jeg opp saken igjen. Heldigvis klarte jeg det på en slik måte at han ikke lukket seg.

Det viste seg at han plutselig hadde fått det for seg at potensen ikke holdt gjennom et helt samleie og han hadde fått prestasjonsangst.

Når han hadde fortalt meg dette, og jeg hadde forklart at det ikke gjorde noen ting ettersom han bl.a er utstyrt med fingre, så løsnet "proppen". Nå har vi sex annenhver dag igjen. :D

Jeg visste faktisk ikke at menn kunne ha så mye prestasjonsangst. Nå vet jeg bedre. Jeg tar også mye mer hensyn de gangene han ikke har lyst. Jeg har nok vært en av de som trodde at menn alltid hadde lyst.

Vel, ditt tilfelle er nok anderledes enn mitt. Hvis han ikke er imot nærhet og kjærtegn, så vil jeg anbefale deg å gi ham en daglig dose av det. Kanskje du kan be han ta det opp med sin lege?

Det er du som kjenner ham og vet den beste måten å få han til å åpne seg på. Tror kommunikasjon er løsningen hos dere.

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fikk bare lyst til å komme med en liten melding her også. Jeg sendte inn en tilbakemelding under "savner sex" - "Samliv". Tema er nok dessverre like universelt som det er folk på jorden. Jeg har skrevet flere meldinger/svar/kommentarer til akkurat samme tema for ca 2-3 uker siden under tråden "Har lyst til å ha sex med en annen". (du kunne kanske lese litt der også, mye interessant for deg - står på side 3 her under "Samliv". Mine innlegg står under "grønt") Saken for meg er den at min kone har omtrent aldri lyst på sex, og slik har det vært nesten alltid. Det er alltid siste valget. Først hus, jobb, unger, venner, dagsrevyen you name it.......Skal passe vet du, og når passer det????!!!!! Alt. oppvarming (uten feil!!) i lang tid. Jeg vet at det ikke er meg det er noe galt med eller at hun er spesielt opptatt av andre ting eller menn. Tror bare at hun ikke er opptatt av det i det hele tatt. Derfor svarte jeg også under nevnte tema - for jeg har lyst på sex, oftere enn max 1 gang i måneden. Derfor har jeg luftet tanken for meg selv om jeg vil ha sex med en annen, svaret vet jeg (tror jeg) ikke. Men det frister unektelig når man har vært gift lenge og VET at det neppe kommer til å endre seg. Snart er man for gammel (blir man det?) og da er det nok for sent eller.......... Tror nesten vi burde starte klubb jeg.... for oss frustrete? Eller for oss normale - høres mye bedre ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...