Rumleskaft Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Sitter og ser på iHerb nå, og akkurat nå er jeg på Atkins barene. De ser jo helt villt gode ut alle sammen! *sikle* Hvilke syns dere er best? Har de andre gode produkter som er bra erstatning for snacks? Evt andre barer/merker fra iHerb som er bra? Aldri bestilt derfra før, jeg..
seleneluna Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Jeg har bare smakt den med hasselnøtt og den med sjokolade. Sistnevnte var motbydelig.
Smores Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Jeg har kun smakt den med sjokolade. Fryktelig, var kvalm i mange timer etterpå, spiste bare halve.
HvittHus Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Har prøvd sjokoladen og hasselnøtten, og noen frokostbarer. Synes begge de første var veldig gode, men frokostbarene var fryktelige.
Gjest Chevy Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Disse er dritgode: peanut, kokos, fudge brownie, coockie dough, og caramel mousse bar:D namnamnam!
Meadow Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Endulge Chocolate Caramel Mousse og Advantage Caramel Double Chocolate Crunch er de aller beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå