Gå til innhold

terassebeis/olje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe til verandaen vår, den er ny, altså ubehandlet.

Hva skal jeg velge? Hva er forskjellen mellom terasse beis og olje? Hva har du og hvorfor? Noen som kan anbefale farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal kjøpe til verandaen vår, den er ny, altså ubehandlet.

Hva skal jeg velge? Hva er forskjellen mellom terasse beis og olje? Hva har du og hvorfor? Noen som kan anbefale farge?

Har brukt olje i mange år men brukte beis siste året, det ble anbefalt i butikken. Jeg synes allikevel at olje var finest og kommer til å fortsette med det til våren, etter at treverket er renset. Jeg har brukt olje med litt fargeglød i, litt gyllen. Det blir fint.

Skrevet

Glemte å skrive hvis treverket er fint og har glød så kjør på med olje. Hvis du vil ha farge - så går du for beis. Men olje fremhever treverket og gir et flott inntrykk. Men ikke kjøp de billigste oljene!!

Skrevet

Jeg har gått over til beis og er veldig fornøyd med det. Må ikke vedlikeholde hvert år. Kan få uttallige fargenyanser.

Skrevet

Bruker drygolin oljedekkbeis. Ble så utrolig lei av å olje treverket hvert år, og alltid stresse med om det kom en regnskur på det nyoljede gulvet.

Skrevet

Vi har terrassebeis, anbefales! Lett å jobbe med og holder i mange år.

Farge er vanskelig å anbefale siden du ikke skriver noe om husfarge etc.

Men det er fint med grånyanser til hvite hus.

Fargen nordisk tre minner meg om drivved, og det synes jeg er stilig på terrassen:)

Skrevet

Jeg har brukt Trebitt terassebeis på to forskjellige terasser nå og er veldig fornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...