AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Hva betyr egentlig "Lidenskap" ? Jeg vet hva det betyr, men klarer liksom ikke forklare det..! At man lever for/mot noe? "Dream passionately" Hvordan vil dere formulere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Lidenskap - når man brenner for noe, eller virkelig vil noe. Lidenskap er et ønske om å oppnå noe? Jeg vet sannelig ikke, vanskelig å formulere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fannie Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Dream passionately.. drøm stort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Lidenskap er vel når det er sterke følelser tilstede. For noe eller noen, eller for noe man gjør. "Dream passionately" tolker jeg som å drømme inderlig om å oppnå noe man ønsker, å være veldig engasjert i fremtidsdrømmer, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 12. september 2011 #5 Del Skrevet 12. september 2011 Snodig ord : lidenskap Å lide - liden, lidenskap. Positivt ? Jo det brukes jo ofte slik. Dream passionately.. hm.. drøm heftig og brennende ? Drøm med stor heftighet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelyne Skrevet 12. september 2011 #6 Del Skrevet 12. september 2011 Jag tolkar det så att om man är riktigt passionerad när det gäller något (en person, ett yrke, en hobby osv) så kommer det alltid i första hand. När man är riktigt passionerad så tänjer man på gränser som man annars kanske inte skulle göra och man glömmer liksom bort vardagen. Allt som betyder någonting är det som händer där och då. Om man dagdrömmer sig bort när man håller på med något så är man inte passionerad, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå