Gjest *Maja* Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Kjenner jeg er litt skeptisk her...noen som vet hva dette inneholder siden det ikke dekker til porene? Greit at mineralfoundation er bedre enn vanlig sminke, men dette går i mot alt jeg har lært om hudpleie... Pudderet du skal sove med
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Jeg føler egentlig at jeg er ganske skeptisk, men jeg har faktisk bestilt den uten farge på feelunique i dag. Jeg tenkte at både jeg og samboer kan prøve den for han sliter veldig med porer. Han kommer nok til å nekte, men jeg skal tvinge han
Gjest *Maja* Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Jeg føler egentlig at jeg er ganske skeptisk, men jeg har faktisk bestilt den uten farge på feelunique i dag. Jeg tenkte at både jeg og samboer kan prøve den for han sliter veldig med porer. Han kommer nok til å nekte, men jeg skal tvinge han Gi tilbakemelding da....synes dette er litt spennende!
pandabear Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Jeg er veldig skeptisk og ikke engang litt fristet til å teste ut. Takke seg til en god kveldsrutine istedefor. 2
Gjest Hikken Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Jeg ville aldri sovet med pudder/foundation på, uansett hvor bra de prøver å overbevise meg at det er. God hudpleie har hjulpet porene mine.
LiviKar Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Puta ser nok fin ut om morningen :gjeiper:
Lisa-Marie Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Er flere som har fått kviser av dette, så jeg holder meg lang unna!
Basi Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Hold dere unna! Har selv ikke prøvd det men det inneholder tross alt bismuth og andre fyfy-ingrendienser. Kan ikke skjønne hvordan folk tør å sove med dette på ansikter. Overhypet produkt.
Gjest Hikken Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Hold dere unna! Har selv ikke prøvd det men det inneholder tross alt bismuth og andre fyfy-ingrendienser. Kan ikke skjønne hvordan folk tør å sove med dette på ansikter. Overhypet produkt. De har nok siktet på godtroende fjortisjenter 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #10 Skrevet 9. september 2011 Jeg bruker normalt sett ikke sminke nesten i det hele tatt. Har kjempefin kvisefri hud egentlig, så jeg klarer meg greit. Ofte har jeg vært litt misfornøyd med at jeg er litt blek og lys da, så jeg fikk tilbud av en venninne om å prøve dette en dag. Våkna opp dagen etterpå med gørra gnidd utover puta, og sengetøyet! Da jeg så meg i speilet var det hardly noe bedre, gnidd ut over alt, skjoldete, og det var ikke så lett å fikse det heller. Litt senere fikk jeg MASSE kviser også, herlig. Nei takk.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Det var ikke et pudder, men en slags foundation det jeg prøvde. Jeg kjenner ikke til sminkemerker uansett, så dro ikke kjensel på om det var seriøst eller ikke, men det fungerte ikke her altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå