AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Jeg tok tatovering for 1 uke siden. Hvor lenge tror dere jeg må vente før jeg eventuelt tar solarium? Tatoveringen min er veldig liten, og den er svart. Vist det skulle ha noe å si. Jeg er klar over at jeg eventuelt på dekke til tatoveringen eller bruke sunblock på den. Men hvor lang tid må jeg vente til jeg i det hele tatt nærmer meg ett solarium?
Gjest badeand1 Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Man skal ikke utsette en ny tatovering for sol eller solarium de første to ukene.
Gjest WendyClear Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 først vil jeg si: Ikke nærm deg solarium i det hele tatt.. Men for å svare på spørsmålet: Du må vente til tattoveringen er ferdig å gro. Dette kan variere mye fra person til person, noen må vente 2 uker mens andre må vente i hele 4... Og husk sunblock! 1
PoisonIwy Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 (endret) Man skal ikke utsette en ny tatovering for sol eller solarium de første to ukene. To uker? Er du proff? Jobber med det og slikt? Man tar solarium når det har grodd, altså ingen skorpe, ingen hvite "flass" merker rundt. Med høy høy faktor, den blir kjempe blass og stygg uten. Endret 6. september 2011 av PoisonIwy
Gjest badeand1 Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 To uker? Er du proff? Jobber med det og slikt? Man tar solarium når det har grodd, altså ingen skorpe, ingen hvite "flass" merker rundt. Med høy høy faktor, den blir kjempe blass og stygg uten. Nei? jeg leste fra et anna forum.. ei som remsa opp hva hu hadde fått beskjed om av tatovøren hennes..
Gjest Yellow Taxi Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 To uker? Er du proff? Jobber med det og slikt? Man tar solarium når det har grodd, altså ingen skorpe, ingen hvite "flass" merker rundt. Med høy høy faktor, den blir kjempe blass og stygg uten. Men nå ønsker vel majoriteten av de som tar solarium å se ut som en gammel, rynkete, spansk hore, med et utvasket trampstamp og kreft-infiserte føflekker som toppen av "kransekaka" i en alder av 28. Og det syns jeg vi skal ta hensyn til, så hopp i solariumet du 1
Gjest Swipper Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Da jeg tok tattoo fikk jeg beskjed om at dersom jeg skulle ligge i sola burde jeg smøre masse med sunblock eller dekke den til intill det hadde gått 1 år. Venninna mi gjorde det ikke, og hennes er nå blitt helt grønn, og den var sort til å starte med.
PoisonIwy Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Nei? jeg leste fra et anna forum.. ei som remsa opp hva hu hadde fått beskjed om av tatovøren hennes.. Man skal ikke ha den i sol i minst 3 mnd. Så bør du egentlig dekke den til etter det. En tatovering er et arr med farge, og det må komme ny hud før man utsetter den for slike ting..
Gjest WendyClear Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Da jeg tok tattoo fikk jeg beskjed om at dersom jeg skulle ligge i sola burde jeg smøre masse med sunblock eller dekke den til intill det hadde gått 1 år. Venninna mi gjorde det ikke, og hennes er nå blitt helt grønn, og den var sort til å starte med. En skal ha sunblock på tattoveringen resten av livet dersom en vil at fargen skal holde. Sterk sol skader huden, da skader den også blekket som ligger under. 1
Gjest Apophis Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Det eg har fått beskjed om fra min tatovør er at man bør vente MINST 2 måneder før man utsetter den for sol, solarium, saltvatn eller klorvatn.
Gjest otrivin Skrevet 7. september 2011 #11 Skrevet 7. september 2011 jeg tok på mandag, og jeg skal ta sol på søndag. det gjør jeg alltid så men kommer til å ha noe over. fikk beskjed om at det gikk greit der jeg tok, og jeg burde vente til den var grodd til å ta solarium uten noe over og man bør bruke faktor hvis man ikke vil at den skal falme.
loppekasse Skrevet 8. september 2011 #12 Skrevet 8. september 2011 Ring til sjappa du tok tatoveringen hos og spør
Gjest otrivin Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 Ring til sjappa du tok tatoveringen hos og spør alle tatoveringsstudioer sier forskjellig så det er jo helt umulig å vite hvem man skal høre på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå