AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Skrev nettopp en melding til en venn. Meldingen skulle inneholde ordet "enno" (dialekt for "enda"), noe min fantastiske telefon retter til "embouchure"! Hva i alle dager?! Oppdaget det ikke før jeg hadde trykket send.. Har dere opplevd noen slike autorettinger?
Envy Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 (endret) Åh, min telefon har fått for seg at det er mye mer logisk at jeg har lyst til å skrive "72" enn "på"! Jeg sender stadig vekk meldinger som f.eks: Sitter 72 peppes og venter, eller, jeg skal 72 jobb... Endret 6. september 2011 av Envy
Lyra Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Jeg har proklamert til en veninne: "Sitt!!" Det skulle være wuhu!!
Gjest Koseklumpen Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg husker ikke helt hva det var jeg skulle skrive en gang, men det ble i vertfall endret til "purke". Setningen ble noe ala "skynt deg hjem, purke" eller noe slikt Mottager ble ikke fornøyd :gjeiper: Endret 6. september 2011 av Koseklumpen
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Skrev til en venninne at jeg skulle til byen for å kjøpe hipster. Fikk tilbake: hva? iPhonen syntes tydeligvis at 'huldræ' var mer riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå