Gå til innhold

Tenner på eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 som tenner på elder menn fra 30-50 årene.

Når jeg var i 40årslag i helgen, skjenket to menn meg.

De er rundt 40/50 de syntes jeg var så deilig og at jeg så ut som en modell, og de tokk mye på meg.

Han ene er faren til en jeg gikk på barneskole med, noe som kanskje er litt ekkelt når han kjente meg igjen. Men de la veldig ann på meg, å jeg ble veldig tent av dette.

Disse mennene er menn som er gift, har status og masse penger. Damene dems så på alt sammen men brydde seg ikke er det fordi mennene har status og penger??

Jeg har hatt sex med eldre menn før, og jeg føler de har mye mere erfaring.

Jeg føler meg også mye mere trygg med eldre menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en jente på 18 som tenner på elder menn fra 30-50 årene.

Når jeg var i 40årslag i helgen, skjenket to menn meg.

De er rundt 40/50 de syntes jeg var så deilig og at jeg så ut som en modell, og de tokk mye på meg.

Han ene er faren til en jeg gikk på barneskole med, noe som kanskje er litt ekkelt når han kjente meg igjen. Men de la veldig ann på meg, å jeg ble veldig tent av dette.

Disse mennene er menn som er gift, har status og masse penger. Damene dems så på alt sammen men brydde seg ikke er det fordi mennene har status og penger??

Jeg har hatt sex med eldre menn før, og jeg føler de har mye mere erfaring.

Jeg føler meg også mye mere trygg med eldre menn.

Den var jo litt drøy kanskje.. Selv om jeg er endel eldre enn deg, kjenner jeg meg litt igjen. Man føler seg mer trygg, og at mannen er moden og "seriøs". Men ikke alltid selvsakt.

Jeg tenner rett og slett ikke på "gutter", jeg må ha en ekte mann. Og en ekte mann finner man somregel ikke før han er bikket 30.

Det er MIN mening.

• Liker 1
Skrevet

Ett par gamle fyrer skjenket full en fjortissjente og du føler deg spesiell og verdsatt? Ja, ja.

• Liker 6
Skrevet

Akkurat hvorfor konene aksepterte dette må du nesten spørre dem om. Ellers kan du bare nyte din lille "fetish" med god samvittighet - det er mange andre som føler akkurat det samme.

Skrevet

Man trenger ikke å disse denne jenta for å føle dette. Ingen fetisjer er "unormale".

Hva man tenner på kan man ikke gjøre noe med. Men om man bør oppfylle fetisjen er ikke alltid like lurt.

Skrevet

jeg blir forvirret det virker på en side at du vil ha bare ha sex.

så nevner du penger som for meg til tenke på forhold.

Skrevet

Selv synes jeg jens stoltenberg er hot:) og jeg er 22 bare.

• Liker 1
Skrevet

Yngre kvinner liker eldre menn og eldre menn liker yngre kvinner, sånn er det. Men kvalifiserer mennene seg til gamle griser når tiltrekningen tydeligvis går begge veier?

Skrevet

Yngre kvinner liker eldre menn og eldre menn liker yngre kvinner, sånn er det. Men kvalifiserer mennene seg til gamle griser når tiltrekningen tydeligvis går begge veier?

Jepp, menn er griser mens damer er cougars :skratte:

Skrevet

Selv synes jeg jens stoltenberg er hot:) og jeg er 22 bare.

JAA! det synes jeg også;) noe ved han er så hottiee

Skrevet

JAA! det synes jeg også;) noe ved han er så hottiee

Og dette "noe" består av utseende, selvtillit, sjarm og makt.

• Liker 1
Skrevet

Og dette "noe" består av utseende, selvtillit, sjarm og makt.

Helt enig! :jepp:

Skrevet

Jeg er 52 og har det flere kvinner har kalt så vakre øyne at det burde ikke være fysisk mulig, eller noe sånn, også er jeg 196, fysisk sterk også er jeg komponist.

Det er ingen problem for med å få med hjem en 18 år gammel jente, antagelig hver helg hvis jeg prøvde, MEN, jeg har et stort problem som heter sosial angst, og jeg er temmelig ubehjelpelig uten medisiner eller alkohol.

Skrevet

Jeg liker også eldre menn, og tror ikke jeg kommer til å bli i et forhold

før etter fylte 30, for ellers er de for gamle for meg :P Jeg er 22 og har

en lærer på 41 år som jeg blir mo i knærne av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...