Gjest MorAase Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Det er snart jul dere! Som vanlig skal jeg lage min fantastiske riskrem! Men... Selv om smaken er nydelig så har jeg en liten utfordring jeg aldri har fått til Jeg får den aldri luftig Det er på så mange fine restauranter jeg har fått servert riskrem som smaker noe over ok, men som er luftig! Den er lett i konsistensen og er like luftig som kremen på en meget bra bløtkake. Har noen noen tips å dele for å få til dette? En slik luftig konsistens sammen med min fantastiske smak må gi en vidunderlig riskrem
Pooo Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 nå vet ikke jeg hvor mye pisket krem du har i riskremen din, men: ikke pisk kremen inn i grøten, velt den forsiktig inn med en sleiv/slikkepott. du kan og prøve med mer krem enn du har hatt før. Det hjelper også å la riskremen stå en dag, den blir mer luftig dag 2. nå fikk jeg lyst på riskrem... NAM...
Pooo Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 (endret) dobbelpost Endret 6. september 2011 av Pooo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå